Gå til innhold

Junifest 2014 - Flageborg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En klassisk flageborg og dermed en god åpning på festen. Skarpt som vanlig, med spreke farger og bevegelsesfølelse med sprut i.

Skrevet

Topp skarphet der ja, flotte farger også. Holdt litt på med rallyfoto for noen år siden, havnet etterhvert på at jeg likte litt lenger lukkertid og panorering, ble ennå mer fartsfølelse da synes jeg. Men smak og behag der, er absolutt bra dette.

Skrevet

Interessante bilder - (men ser du har et par videoer, og det står vel i regel 2 at det ikke skal være video).......(?)

Takk for den...det må være noen gamle regler....á la klipp & lim, men i dag har vi alle kameraer som både filmer og fanger øyeblikket...NÅ! er kanskje passe tidspunkt for forumet å bli ajour med utviklingen :hmm:

Skrevet (endret)

10. juni 2014

Basert på helgens erfaringer med et profesjonelt videostativ måtte jeg bare ha en "dingz" til min Monopod for å få den samme Action Fluid Drag Head Video Camera For DSLR Shooting & Filming Feeling...og Interfoto fant kjapt fram til hvilket produkt jeg bare-måtte-ha :w00t:

Takk for utrolig kjapp service :)

Sigma 24-105mm F4 A DG OS HSM Nikon @ 75mm

post-226353-0-82254900-1402424950.jpg

post-226353-0-82254900-1402424950_thumb.jpg

Endret av flageborg
Skrevet (endret)

12. juni 2014

Kan absolutt anbefale en tur, langs bakken og i buskene, etter et kraftig regnskyll....sånn når solen begynner så vidt å titte fram igjen

Takk til Canon Red Carpet - et arrangement levert av Canon Norge hos FotoVideo, for en opplevelsesrik dag med seminarer med Marcel Lelienhof og Richard Walch....og gleder meg over at det er mye mer å lære ;)....og at fremtidens DSLR-format er 4k video, eller mer, og at bilder skal "snappes" ut av videomaterialet....

Sannhetens øyeblikk åpenbarte seg i en av dagens pauser....og legger ved bildet....

post-226353-0-21062200-1402605045.jpg

post-226353-0-21062200-1402605045_thumb.jpg

Endret av flageborg
  • 2 uker senere...
Skrevet

Snodig plassering av en sånn påstand. Som om den er rettet mot "den enøyde". Liker komposisjonen og den noe kjølige stemningen jeg synes bildet har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...