Gå til innhold

Cm storm trooper mod


Anbefalte innlegg

Noen som har dette kabinettet?

Monterte vannkjøling fra ekwb. Fikk beskjed (og spurte) x antall ganger om radiatoren som følgte med skulle passe, å det skulle den.

Men jeg sliter med å få den til å passe, så lurer på om det går ann å fjerne handtaket eller om det vil ødelegge noe særlig? :-)

Ser sånn ut nå

post-244550-2024764_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn bortsett fra kabinettet i seg selv, og kanskje stivhet/stabilitet i ramma på kabinettet så ødelegger du vel ikke noe særlig. Men det er jo ikke ekstra skruehull eller annet som gjør at håndtaket står i veien. i forhold til en vanlig 240mm radiator.

 

Dersom du legger ved bilder som viser hva/hvor problemer er og evt. grundigere forklaring så er det sikkert noen som kan hjelpe deg å finne en løsning (eller har en løsning allerede)

Lenke til kommentar

Bilde av festehull på toppen av kabinettet (svart utgave - trooper) - er ingen hull gjemt under festebøylen til håndtaket, så er fortsatt litt usikker på hvor du mener det er i veien.

 

600x400px-LL-d71d73b0_Trooper071920x1280

 

Må gjerne legge ut bedre bilde og også spec/bilder av radiator og antall vifter du skal ha på den.

Endret av horrorr
Lenke til kommentar

https://www.komplett.no/ekwb-ek-kit-h3o-240-hfx-water-cooling/811922

Denne radiatoren har jeg. Å jeg skulle hatt den oppå kabinettet, (der som den bøylen går over.)som vist på ditt bilde, sitter det en radiator på innsiden av kabinettet. Så for å få plass til radiatorwn på toppen, må jeg fjerne bøylen, om det er mulig :-)

Kan evt poste et bilde etter jobb.

Endret av CheatoN
Lenke til kommentar

Da har jeg skrudd og skrudd. Prøvd mange forskjellige løsninger. Men endte opp med at jeg satte tilbake til slik det var.

Prøvde med radiatoren i bunn av kabinettet, men da sleit jeg med plassering av pumpe og radiator :-p

Så blir til at jeg leter etter en litt mindre radiator :-)

Slang med et bilde av herligheten :-)

post-244550-1998815_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...