Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med 5ghz ZyXEL Dual-Band Wireless N450 USB Adapter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kjøpte ZyXEL Dual-Band Wireless N450 USB Adapter fordi nettverkskortet i bærbare pc-en min ikke støtter 5GhZ, kjøpte dette som egentlig skal fungere, men finner det forsatt ikke. Prøvd å endre litt på innstillinger, noen som har vært borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner du ikke nettverket da eller? Hvilke innstillinger har du endret på? Screenshot?

Nei, finner ikke nettverket mitt, bare det gamle 2.4ghz som er på 4 mb. 50 mb på 5ghz linjen. Eg har endret på channels innpå routern, den sto på auto. Er ingen ekspert på akkurat dette, men butikken eg kjøpte det hos sa dette skulle funke.

Skrevet

Enda et bilde, vet ikke om det er riktig. Dette er et felt eg ikke har peiling på. Aldri vært borti dette, har vært alltid så enkelt. Men var så dum å kjøpte en billig bærbar som ikke støttet 5GhZ i utgangspunktet, burde bare hive den på elva men det er en annen sak.

post-328885-0-54199700-1400757327_thumb.png

Skrevet

Ser OK på bildene.. Finner du ikke TeamSamba1902 i lista over nettverk?

Regner med at det bare er routeren som ikke viser det, men du har passord på begge nettverkene eller? :p

Last ned siste driver til adapteret ditt fra Zyxel sine sider.....

Skrevet

Ser OK på bildene.. Finner du ikke TeamSamba1902 i lista over nettverk?

Regner med at det bare er routeren som ikke viser det, men du har passord på begge nettverkene eller? :p

Last ned siste driver til adapteret ditt fra Zyxel sine sider.....

Stemmer, finner ikke TeamSamba, bare det gamle nettet. Har passord, bare tok dem vekk når eg la ut bilde :) Skal prøve å laste ned driverne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...