Albert Andersson Skrevet 20. mai 2014 Skrevet 20. mai 2014 Hei, Alec Ask. Imponerende skarphet med tanke på at eneste form for kamerasupport var en stein ! Lukkertiden er perfekt for å få "blurry water", og den effekten kler bildet veldig godt, synes jeg. Bildet har dessuten et av dine kjennetegn, kraftige farger, der spesielt grønt utmerker seg, - som et lysbilde tatt med Fuji film på 90-tallet !. Et saftig, herlig bilde ! Vennlig hilsen Albert.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. mai 2014 Skrevet 20. mai 2014 Hei, Alec Ask. Imponerende skarphet med tanke på at eneste form for kamerasupport var en stein ! Lukkertiden er perfekt for å få "blurry water", og den effekten kler bildet veldig godt, synes jeg. Bildet har dessuten et av dine kjennetegn, kraftige farger, der spesielt grønt utmerker seg, - som et lysbilde tatt med Fuji film på 90-tallet !. Et saftig, herlig bilde ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert !Takker for positiv og hyggelig kommentar. Dette var en av de dagene da jeg kun hadde med RX'en i reim over skulderen , angret etterpå at jeg ikke tok med stativ. Og som du påpeker har bildene vært innom Filmpack . Det gjør noe ekstra ut av bildene , og har også reddet noen av de eldre bildene fra å bli slettet for godt. Vennlig hilsen Alec
Anbefalte innlegg