Bushnell Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 jeg har litt lyst på crosser, kjørt litt crosser et par dager nå å fikk litt dilla. så en jeg kjenner har en 125 cc til salgs, men han vil ha 10k for den, er det for mye? og er det veldi dyrt med vedlikehold av crossere? har hørt att drev, kjeder og stempler pleier å måtte skiftes ganske ofte pga høy slitasje... men en ting er sikkert, det var j*vla gøy
Ar`Kritz Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Det blir jo fort en del slitasje, ja, men det kommer an på bruk. Og en ting til: bensinen renner.
Bushnell Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Skrevet 13. oktober 2003 bensinen renner ja, det har jeg fått med meg.. bruken kommer vel til å bli tullp*kk kjøring 2k bare.. ikke sånn race osv.. bare ren morro
flodhest Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 10.000 er vel ikke så altfor mye hvis crosseren er i bra stand.
Bushnell Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Skrevet 13. oktober 2003 er 98 mod.. er i bra stand.. er også effektanlegg på den.. frister veldi for det var ganske så mye mer morro å kjøre crosser en en stygg treig moped det var litt mer respons når en ga på ..
Espen_^ Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Stempel byttes 1 - 2 ganger pr sesong hvis ikke du er super kjører dah.. de bytter på 8 timer effektiv kjøring.. Pass på at kjedet er stramt (står i manualen) husk å smøre kjedet så slipper du unna med mye utgifter (bruk avfetting og spyl d m høytrykkspyler..) spray d m olje hver gang du har kjørt. Girolje byttes etter 3 kjøringer.. rense luftfilteret og sette d inn m olje.. Anbefales ikke å kjøre på vei.. sliter mye på motoren..
suzukitsx Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Jeg syntes også at det var en grei pris, og det koster ikke mere en ca 200 kr for drev og kjede. Dekk ligger vel på noe flere hundrelapper. Men jeg ville ha kjøpt den hvis jeg var deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå