Anne Marita Skrevet 17. mai 2014 Skrevet 17. mai 2014 Jeg er tjueni år og jobber som barnehageassistent. Jeg er veldig glad i barn. Jeg har to barn selv. Ellers liker jeg å jogge å trene. Jeg ble medlemm her på Diskusjon.no for å diskutere med andre og gi god råd og støtte. Jeg kan være ganske skarp når jeg først blir engasjert. Så det var litt om meg. 3
Anne Marita Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Skrevet 17. mai 2014 Velkommen Ser deg i den store treningstråden snart da. Takk for det, vi snakkes i trengstråden.
Skipstrixy Skrevet 17. mai 2014 Skrevet 17. mai 2014 Velkommen Ser deg i den store treningstråden snart da. Takk for det, vi snakkes i trengstråden. Treningstråden er fornuftig :-)
War Skrevet 17. mai 2014 Skrevet 17. mai 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171&&page=3205 Denne ja
Anne Marita Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Skrevet 17. mai 2014 Takk for ein hyggelig mottakelse . Jeg bor i Bergen, så jeg er en typisk bergenser vil jeg si. .
Anne Marita Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Skrevet 17. mai 2014 Det merkes Flere interesser enn barn og trening da? Jeg er veldig inntresert i tapas-retter og økologisk mat. Ellers erjeg opptatt av dyrelivet og miljøet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå