Gå til innhold

Nysgjerrighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk flott bilde av en nysgjerrig krabat:-) Flott komp og skarphet. Likte at det er i sort/hvitt. Faktisk et av de beste bildene jeg har sett på lenge....

Godt Jobba!

Takker så mye for en hyggelig tilbakemelding =)

Det var mye frem og tilbake om dette skulle være i sort/hvitt eller ikke. Men til syvende og sist, så funket det best.

DAGENS BILDE:

Det er særlig én ting jeg setter pris på, mer enn noe annet, ved det å ha små barn: den evige nysgjerrigheten og utforskertrangen. Å se den lille oppdage noe nytt for første gang, hvordan alt skal undersøkes - nesten helt uten frykt.

Akkurat slik som i bildet her. Hva er egentlig disse pinnelignende greiene som stikker meg på hendene? Smaker det godt? Hva skjer hvis jeg tråkker på det?

Den godt plasserte dybdeskarpheten, kombinert med at motivet er i sorthvitt, gjør at oppmerksomheten ledes mot barnet.

DAGENS BILDE:

Det er særlig én ting jeg setter pris på, mer enn noe annet, ved det å ha små barn: den evige nysgjerrigheten og utforskertrangen. Å se den lille oppdage noe nytt for første gang, hvordan alt skal undersøkes - nesten helt uten frykt.

Akkurat slik som i bildet her. Hva er egentlig disse pinnelignende greiene som stikker meg på hendene? Smaker det godt? Hva skjer hvis jeg tråkker på det?

Den godt plasserte dybdeskarpheten, kombinert med at motivet er i sorthvitt, gjør at oppmerksomheten ledes mot barnet.

Tusen takk for dagens bilde :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...