Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC skjerm er svart i 20 sek etter oppstart.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Min bærebare HP dv6 pc (fra 2009) er svart i 20 sek etter oppstart. Du kan se musen, også kommer jeg meg inn på skrivebordet. Dette problemet startet for ca 1 mnd siden. Det startet helt plutslig.

 

For 15 min siden slo skjermen seg av. Den ble helt svart. Så ikke ut som det var noe strøm der. PC-en var fortsatt på så jeg lukket skjermen slik at den gikk i hvilemodus. Da jeg åpnet skjermen kom det bilde frem igjen. Hva kommer dette av?

Er dette starten på et større problem?

 

Edit: PC-skjermen er også svart 30 sek etter å ha startet Guild Wars 2. Kan se musa, så den er fortsatt på.

Endret av -Twix-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte mer om den var treig, at den brukte tid til å laste inn disse programmene, og skjermen ble svart som en bi-effekt av dette, har hendt meg før..

Jeg har bare nødevndige programmer som starter opp, så tror ikke det er pga de programmene som starter opp i oppstarten. Kan treg oppstart være forårsaket av andre ting?

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Virus er utelukket. Kan være lite RAM. Har 4 gb, trodde det skulle være norsk. Harddisken har masse plass. Dette problemet starte plutslig. Kan godt hende alderen spiller inn. Batteriet er helt dødt, må være tilkoblet lader hele tiden.

 

Takk for hjelpen. Tror ikke jeg kan få gjort noe med dette problemet. Blir for mye jobb å reinstalere windows. Ikke har jeg CD heller.

Jeg tar helga nå :)

 

God helg :)

Endret av -Twix-
Lenke til kommentar

 

Hei :)

 

Har ikke prøvd ekstern skjerm. Den fungerer fint nå.

 

PC-en er litt treig, men det er ikke så mye. Den har ikke virus, det er den sjekket for :)

Det ligner på et skjermkort som drar sitt siste sukk :hm:

 

Det kan det være. Ikke noe stress da denne pc har et dødt batteri, og er godt brukt. :) Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...