Gå til innhold

Hvor kan jeg få iPhone billigst?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg har googlet litt, og lurer på hvor man kan få billigst iPhone.

 

Billigste jeg har funnet hitttil er iPhone 5C til 7999kr (totalt over 12 måneder) med abbonnoment med fri bruk av SMS og ringetid, + 3gigabyte internetttrafikk.

 

 

Også har jeg sett på iPhone 5s, 16gb. Billigste ser ut til å være å kjøpe den på applestore uten bindingstid.

 

 

Noen som vet om noen bra tilbud?

 

Jeg er også villig til å kjøpe Iphone 5 eller Iphone 4s hvis det er mye penger å spare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye minne trenger du? Ny 4S leveres bare med 8 GB minne, og det kan være i minste laget.

 

Ulåst og uten binding får du 5S 16GB til 5790 eller 5C 16GB til 4890 på apple.no, da får du "norsk" modell med full støtte for 4G, og står helt fritt til å velge både operatør og abonnement.

 

Det er noen som driver gråimport, du kan få 5C 16GB til ca 4100 (eller 32 GB for et par hundre mer), eller 5S 15 GB til ca 5100, hos it24.no. Da får du US-versjon, som ikke støtter alle 4G-bånd i Norge.

 

Det er noen som har 5 inne enda, sist jeg var innom min lokale Expert solgte de 5 16GB til ca 4500 og 5 64 GB til 5400, de hadde noen få igjen. Også dette gjelder norsk versjon med 4G-støtte.

Lenke til kommentar

De fjerna operatørlåsen hos meg uten problem selv om jeg hadde mange mnd igjen (måtte teste siden det var ett argument på en annen post). Jeg har ikke problem med svensk simkort.

 

Tele2 har 4g, men da må man ta Large.

 

Jeg er ikke no happyfanboy av Tele2, og jeg var MEEEGET skeptisk når jeg valgte Tele2 for ett år siden. Men helt ærlig jeg kan ikke si at Tele2 er no værre enn de andre operatørene jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...