banansplitt™ Skrevet 30. april 2014 Skrevet 30. april 2014 Har en sjelden gang tittet gjennom fakturaen min og ser at jeg har ca. 100kr i påløpte kostnader for å ha ringt 815-nummer. Dette nummeret jeg ringte kom jeg aldri igjennom på, allikevel skal jeg betale så mye penger for det? Trodde kostnadene begynte å løpe fra jeg fikk svar? Noen som kan oppklare?
Krokan Skrevet 30. april 2014 Skrevet 30. april 2014 Tipper at du fikk svar med en gang og kom inn i bedriftens ventesystem. 2
Christopher99 Skrevet 3. mai 2014 Skrevet 3. mai 2014 Du kan jo alltids kontakte din teleoperatør å spørre
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. mai 2014 Skrevet 3. mai 2014 Kostnaden løper fra du kommer inn i køsystemet.
tykriset Skrevet 3. mai 2014 Skrevet 3. mai 2014 dette kan hjelpe kansje hvis du har telenor http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/spesialnummer.jsp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå