Gå til innhold

[Løst] Astro A50 problem


Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

En kompis hadde problem med a50 headsette sitt, så jeg skulle se om jeg klarte å få det til å funke.

Det er trådløst, og det er akkurat som om lyden ikke blir sendt fra mixampen til headsettet. Du kan høre lyd i headsettet når du skrur det på og lignende, så høyttalerne er ikke problemet. Noen som har hatt lignende problem , eller vet hvordan man fikser dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det fungert noen gang ?

 

Har du sørget for at volumet på headsettet er skrudd opp ? Det skal skrus ganske langt før det kommer lyd. Jeg holdt på å gå på en blemme der når jeg satte opp min A50 første gangen.

 

Også må du sørge for at kilden som sender lyd virkelig sender lyd til usb eller optisk avhengig av hvordan du har koblet det.

 

Også regner jeg med du har linket headsettet til mixamp'en. Ellers vet ikke mixamp'en hvor den skal sende lyden :)

Endret av Illus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Har det fungert noen gang ?

 

Har du sørget for at volumet på headsettet er skrudd opp ? Det skal skrus ganske langt før det kommer lyd. Jeg holdt på å gå på en blemme der når jeg satte opp min A50 første gangen.

 

Også må du sørge for at kilden som sender lyd virkelig sender lyd til usb eller optisk avhengig av hvordan du har koblet det.

 

Også regner jeg med du har linket headsettet til mixamp'en. Ellers vet ikke mixamp'en hvor den skal sende lyden :)

Det har funket før. Det er nok linket siden han har brukt det og det har funket før. Om ikke, hvordan linker jeg det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...