Gå til innhold

Hitachi bygger verdens raskeste heis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

... og jeg som får dotter i øra bare jeg ser et fly lette. Ikke virker det spesielt gunstig for å holde høydeskrekken i sjakk heller. Tror nok jeg står over en prøvetur.

Lenke til kommentar

... og jeg som får dotter i øra bare jeg ser et fly lette. Ikke virker det spesielt gunstig for å holde høydeskrekken i sjakk heller. Tror nok jeg står over en prøvetur.

Høydeskrekken er ikke begrenset til det visuelle, eller nærheten av en "kant" man kan falle utenfor? :)

 

Det er følelsen/viten om at du har bygd opp en del potensiell energi som er problematikken? Og at farten får det hele til å føles ekstra høyt ut? (man ser for seg farten man ville kunne få ned om bremser og all fail-safe sviktet?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Høydeskrekken er ikke begrenset til det visuelle, eller nærheten av en "kant" man kan falle utenfor? :)

...

He, he.. Vel, ingen med høydeskrekk liker heiser, en veit jo at det bærer oppover. Så er det frykten for heiser hvor en (plutselig) kan se ut og hva som evt. venter når heisdørene åpnes. Utsikt er no dritt og sånt svineri er det ofte mye av i høye bygninger.

 

Høyst ulogiske greier. Til og med roof-topping bilder gjør meg fysisk kvalm.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...