Leif Olsson Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Rust kan bli til kunst, kanske for de store gallerierne? Arvid Hilsen Leif
Trond Olav Løkken Skrevet 22. april 2014 Skrevet 22. april 2014 Orginalt påfunn, og spennede resultat. Et motiv som sikkert innbyr til redigeringslek. Rent kompositorisk; jeg ville lagt horisontalen (naglene/skruene) under midten i forholdet ca 1 : 3 (slik som på "dagens bilde"), eventuelt over midten.
Albert Andersson Skrevet 23. april 2014 Skrevet 23. april 2014 Hei, Nutini. Et spennende og absolutt iøynefallende bilde, - og kontrast og farger et nesten "grafisk" preg, - meget severdig ! Jeg er imponert over din kreative evne når det gjelder å "se" motiver, Arvid ! Vennlig hilsen Albert.
nutini Skrevet 23. april 2014 Forfatter Skrevet 23. april 2014 Rust kan bli til kunst, kanske for de store gallerierne? Arvid Hilsen Leif Rustkunst Leif? Takker for fin tilbakemelding
nutini Skrevet 23. april 2014 Forfatter Skrevet 23. april 2014 Orginalt påfunn, og spennede resultat. Et motiv som sikkert innbyr til redigeringslek. Rent kompositorisk; jeg ville lagt horisontalen (naglene/skruene) under midten i forholdet ca 1 : 3 (slik som på "dagens bilde"), eventuelt over midten. Takker for fin tilbakemelding Trond Olav Skulle kanskje prøvd å dra naglene/skruene litt opp eller ned,det har du helt rett i T.O.,men ble så opphengt i rust at jeg ikke tenkte over det.
nutini Skrevet 23. april 2014 Forfatter Skrevet 23. april 2014 Hei, Nutini. Et spennende og absolutt iøynefallende bilde, - og kontrast og farger et nesten "grafisk" preg, - meget severdig ! Jeg er imponert over din kreative evne når det gjelder å "se" motiver, Arvid ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for utfyllende og fin kommentar
Anbefalte innlegg