AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2014 Skrevet 19. april 2014 Hver dag siste uka, eller 2 uker og jeg har eti en del goddis begynner jeg å blø neseblod. Høyre nesebor hver gang. Blør ganske bra også... Hva i helvete? Alltid de dagene jeg etter jeg har eti goddis... kan spise alt annet andre dager å det går bra. Jeg kjenner jo på hele kroppen at det dunker i hele kroppen etter goddiset... Wtf?! Aldri vært sånn før. Før kunne jeg ete vel så mye om ikke mer og ikke merke en dritt... Anonymous poster hash: 42320...324 Anonymous poster hash: 42320...324
AllFather Skrevet 19. april 2014 Skrevet 19. april 2014 høyt blodtrykk. kutt ut\ned på tjukkasforet og ta deg daglige turer ut å mosjoner\gå.
Bruker-158599 Skrevet 19. april 2014 Skrevet 19. april 2014 Hvis det er høyt blodtrykk synes jeg du skal ta turen til legen. Det burde du gjøre uansett.
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. april 2014 Skrevet 19. april 2014 Høyre nesebor her også. 2 ganger på 3 dager nå. Først på morgenen i dusjen, så noen timer senere på ettermiddagen. Har spist en del godteri i påsken, men vet ikke om det har noen sammenheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå