Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

| Pc - HDMI - Reciever - TV |


Anbefalte innlegg

Hei

 

Som nevnt i tittel så kobler jeg fra pcen min, til en reciever som igjen går opp til tven.

Problemet oppsto etter en formatering av pc.

 

Når jeg surfer på nettet (scroller) eller ser på filmer f.eks så får jeg flimring på nederste del av skjermen, akkurta som tven/pc klarer å kjøre bildet raskt nok.

Har forsøkt å justere opp HZ, har forsøkt å innstallere drivere på nytt, kjørt tv og reciever tilbake til fabrikk innstillinger. Ingenting hjelper.

Noen som har noen råd til hva det kan være?

 

PS. Når jeg kobler til laptoppen til tven så fungerer alt fint, så må være noe med pcen å gjøre.

 

Legger ved en video der dere ser hvordan tven holder på når jeg scroller på en nettside.

 

https://www.dropbox.com/s/yv420jg816gc010/VID_20140410_151333.mp4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker veldig likt som flimringen du får hvis du kjører dual monitor på visse oppsett. Kunne du sjekket, bare for sikkerhetskyld, at maskinen ikke tror at det er to skjermer koblet til og at den ikke projekterer signaler til en ikke eksisterende skjerm?

 

Kan jeg også spørre hvilket skjermkort du har?

Lenke til kommentar

Huff, ingen som har vært borti dette før?:/

 

Det er rimelig irriterende å surfe på nett med pcen når sidene bare spretter rundt.

Ennå værre er det at når jeg ser på film/serier så flimrer det i nederste del av bilde vært tiende sekund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...