FeeNxXx Skrevet 17. april 2014 Skrevet 17. april 2014 Jeg og en kamerat vil gjerne dra på en ukes fisketur i Sveriges villmark, kunne tenkt oss å reise til Dalarna eller Hârjedalen. Vi kunne tenkt oss å komme så langt ut i villmarken som mulig og langt ifra nærmeste folk. Har meget lyst til å få sett dyreliv og oppleve godt fiske. Er det noen som har tips til hvor vi kan reise? lang gåtur fra bilen er ikke noe problem. Takker for alle svar:)
Kontorstol Skrevet 17. april 2014 Skrevet 17. april 2014 Se episode 3 av Monsen på villspor, så får du se en fantastisk område i Sverige der jeg selv gjerne skulle dratt.
FeeNxXx Skrevet 17. april 2014 Forfatter Skrevet 17. april 2014 Se episode 3 av Monsen på villspor, så får du se en fantastisk område i Sverige der jeg selv gjerne skulle dratt. will do:) takk takk:)
FeeNxXx Skrevet 17. april 2014 Forfatter Skrevet 17. april 2014 Se episode 3 av Monsen på villspor, så får du se en fantastisk område i Sverige der jeg selv gjerne skulle dratt. will do:) takk takk:) kommer det frem hvor han er i sverige?
Kontorstol Skrevet 17. april 2014 Skrevet 17. april 2014 Ja, de avslører det mot slutten på episoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå