Maxiraze Skrevet 11. april 2014 Skrevet 11. april 2014 HeiPrøver å få logget inn på PayPal men de tar en rutinemessig sjekk så jeg må skrive inn hemmelig spørsmål.Svarer på de, men tydligvis er det feil. Så jeg må få kontaktet de å få løst dette på noen måte. Men når jeg trykker på "Ring Oss" "kontakt oss" etc så kommer jeg jo bare til side som sier at jeg må logge inn får å få tilgang til den siden. Virkelig smart måte å gjøre det på. Noen som kan hjelpe meg med å manuelt gi meg email adressen til de eeller en annen løsning?
Mr D Skrevet 11. april 2014 Skrevet 11. april 2014 (endret) Når du trykker "Ring oss" eller "Send oss en e-post" og får spørsmål om pålogging, så får man en boks til høyre med "Kan du ikke logge på?". Hvis du klikker på "Fortsett" der så får du tlf.nr eller mulighet for å sende mail (avhenging av hva du valgte først). Endret 11. april 2014 av Mr D
Maxiraze Skrevet 11. april 2014 Forfatter Skrevet 11. april 2014 takkernettleseren min som var klikk, men hjalp med en restart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå