Gå til innhold

[Løst] Bra kamera, nfc, hotspot, helst 4g, maks 2500. Mulig ?


Anbefalte innlegg

Har lyst å bytte ut mobilen, men har ikke lenger god kontroll på hva som finnes der ute.

 

Telefonen må ha :

- Mulighet for å sette opp med hotspot

- Minst 8MP kamera

- Nfc

- Kalender som viser ukenummer

- Touchskjerm

- Klokkealarm med slumrefunksjon

 

 

Ønsker :

- 4G

- At den ikke koster mer enn 2500

- Fm-sender

- Navigasjon

- Bra lagringsmulighet

- Ryddig musikkspiller

 

Telefonen skal brukes til :

- Tale

- Internett

- Holde orden på avtaler

- Fungere som vekkerklokke

- Ta bilder

- Fungere som hotspot for pad til jentungen og meg når vi er på tur

- Musikkspiller når jeg jobber i hagen

 

Har kun hatt Nokia de siste 15 årene, noen andre merker før det, men er åpen for hva som helst. Helst ikke Iphone

 

Finnes det noe som passer disse kravene/ønskene ?

Endret av Jan Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et annet alternativ kan være Sony Xperia V. Så vidt jeg kan se oppfyller den alle kravene og ønskene dine med unntak av FM-sender. Bonus er at den er vanntett.

 

Spennende alternativ.

Blir å se på den i morgen. Var innom 2 butikker i dag for å se etter Nokiaen som ble tipset om over, men ingen hadde den :(

Da har jeg to alternativ å se etter når jeg drar meg innover mot Oslo.

 

Takk skal du ha

Lenke til kommentar

Sony V er ett bra alternativ. Men det er en modell som nok ikke vil bli oppdatert fremover. Bare så du vet det. Var en del ok mobiler til under 2500,-, men ville ikke anbefalt de rett og slett fordi de ikke vil bli oppdatert osv fra produsent fremover. Det vil Nokiaen. Ellers kan det nok være at begge disse kan være vanskelig å finne i butikker da begge har vært ute på markedet ganske lenge allerede.

Lenke til kommentar

Sony V er ett bra alternativ. Men det er en modell som nok ikke vil bli oppdatert fremover. Bare så du vet det. Var en del ok mobiler til under 2500,-, men ville ikke anbefalt de rett og slett fordi de ikke vil bli oppdatert osv fra produsent fremover. Det vil Nokiaen. Ellers kan det nok være at begge disse kan være vanskelig å finne i butikker da begge har vært ute på markedet ganske lenge allerede.

Hmm..

Hvor mye må jeg opp i for å få en nogenlunde ny telefon som har det jeg trenger da ?

De siste 3 mobilene mine har jeg vært så fornøyd med at jeg har hatt de i 2-3 år hver, og kun byttet fordi de er blitt knust, så jeg kan jo gå noe opp om det gir meg noe jeg blir ordentlig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Den Nokiaen tror jeg nok blir oppdatert, har ikke hørt noe annet. Android telefoner som den Sonyen har en lei tendens til å ikke bli oppdatert så lenge.

 

Denne til 2880,- vil nok også oppdateres en stund vil jeg tro siden det er en Nexus modell. Disse kjører ren Android og oppdateres kjapt. http://m.netonnet.no/art/mobil/lg/telefoner/lg-googlenexus516gbblack/195134.6803/

Lenke til kommentar

Elkjøp har tilbud lørdag. (I dag) på Samsung galaxy s4 til 2999. Dagstilbud

Hmm.. finner ikke noe om dagstilbud på den inne på Elkjøp sine sider. Hvilken Samsung galaxy S4 er det ?` Ser at Elkjøp har en rekke forskjellige s4-modeller til en veldig varierende pris

 

Hmm.. lurt å sjekke mailen sin. Der fant jeg tilbudet fra Elkjøp .

Endret av Jan Arne
Lenke til kommentar

Den Nokiaen tror jeg nok blir oppdatert, har ikke hørt noe annet. Android telefoner som den Sonyen har en lei tendens til å ikke bli oppdatert så lenge.

 

Denne til 2880,- vil nok også oppdateres en stund vil jeg tro siden det er en Nexus modell. Disse kjører ren Android og oppdateres kjapt. http://m.netonnet.no/art/mobil/lg/telefoner/lg-googlenexus516gbblack/195134.6803/

 

Den Lg'en virket jo helt rå. Har ingen erfaring med LG som mobilprodusent. Er ett av få merker jeg ikke har hatt. Hvordan er den sammenliknet med f.eks den Samsung Galaxy s4 som blir nevnt over?

Lenke til kommentar

S4 til 2995,- er også ett bra tilbud :-). Jeg personlig ville ikke ha den, men det er fordi jeg ikke liker TouchWiz på Samsung.

 

Jeg synes du får mest for pengene med Den htcen hvis du kjøper den. 990,- er en rå pris. Nokiaen hadde jeg vurdert mest hvis jeg skulle kjøpt til meg selv uten å tenke penger :-P. Men hadde nok kanskje valgt Htc pga pris :-P. Og utav Lg og Samsung hadde jeg uten tvil gått for LG.

Lenke til kommentar

De var selvsagt utsolgt for Samsungen på tilbud der jeg var, men tittet på Nexusen på mobilturen.

 

Og gikk hjem og bestilte en på nett.

 

Så nå er det bare å vente på posten, og håpe på ett mirakel så jeg får den til påske.

Uansett blir dette sikkert bra.

 

Tusen takk for hjelpen. Hadde ikke tenkt på den telefonen selv, men virker veldig lovende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...