Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i ABB.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hadde der sett annerledes på forelskelsen om jeg kjente han godt fra før av?

 

Du spør oss?

Jeg tørr tippe på at ingen bryr seg.

Gjør som du vil du.

Trololol.

Kanskje vært litt mer godtatt, siden jeg hadde elsket den han var. Jaja, drøm i vei Kv84 :)

Lenke til kommentar

 

 

Hadde der sett annerledes på forelskelsen om jeg kjente han godt fra før av?

Du spør oss?

Jeg tørr tippe på at ingen bryr seg.

Gjør som du vil du.

Trololol.

Kanskje vært litt mer godtatt, siden jeg hadde elsket den han var. Jaja, drøm i vei Kv84 :)

 

 

Jepp.

Drøm i vei.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Om han skulle forelske seg i meg, hva måtte være spesielt med meg? Om han liker damer da, i det tenkende tilfellet.

Jeg vil anta at han tenner på undedanighet og fullstendig lojalitet
Lenke til kommentar

 

Jeg får ikke tenning av å knabbe en sjokolade, om jeg ikke stjeler noe mer og blir satt på Ila og kan rope på Anders fra cella.

 

Skaff deg noen profesjonelle å snakke med.

Om jeg ville kvitte meg med tankene, så hadde jeg gjort det.

Lenke til kommentar
Om jeg ville kvitte meg med tankene, så hadde jeg gjort det.

 

 

Greit, du vil være forelsket i han og du tror du har ett kall om det. Hva forventer du egentlig ut av en tråd som dette? Du har fått svar på hvorfor folk tror du er forelsket i han, hva mer vil du? Annet enn å få oppmerksomhet?

Lenke til kommentar

 

Om jeg ville kvitte meg med tankene, så hadde jeg gjort det.

 

Greit, du vil være forelsket i han og du tror du har ett kall om det. Hva forventer du egentlig ut av en tråd som dette? Du har fått svar på hvorfor folk tror du er forelsket i han, hva mer vil du? Annet enn å få oppmerksomhet?

Du anbefaler meg å snakke med noen, men du stiller jo spørsmål for at tråden skal fortsette :)

Lenke til kommentar

 

 

Om jeg ville kvitte meg med tankene, så hadde jeg gjort det.

Greit, du vil være forelsket i han og du tror du har ett kall om det. Hva forventer du egentlig ut av en tråd som dette? Du har fått svar på hvorfor folk tror du er forelsket i han, hva mer vil du? Annet enn å få oppmerksomhet?

Du anbefaler meg å snakke med noen, men du stiller jo spørsmål for at tråden skal fortsette :)

 

 

Det at jeg ber deg oppsøke hjelp betyr ikke at jeg ikke kan forsette å skrive på tråden. Du svarer ikke på noen av mine spørsmål. Du kan altså ikke si andre grunner til at du startet en tråd som dette enn at du ønsker oppmerksomhet altså.

Endret av Andeith
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Om jeg ville kvitte meg med tankene, så hadde jeg gjort det.

 

Greit, du vil være forelsket i han og du tror du har ett kall om det. Hva forventer du egentlig ut av en tråd som dette? Du har fått svar på hvorfor folk tror du er forelsket i han, hva mer vil du? Annet enn å få oppmerksomhet?

Du anbefaler meg å snakke med noen, men du stiller jo spørsmål for at tråden skal fortsette :)

Det at jeg ber deg oppsøke hjelp betyr ikke at jeg ikke kan forsette å skrive på tråden. Du svarer ikke på noen av mine spørsmål. Du kan altså ikke si andre grunner til at du startet en tråd som dette enn at du ønsker oppmerksomhet altså.

Du er litt små irritert eller?

Lenke til kommentar

 

Det er jo du også isåfall, som hele tiden skal kommentere og styre tråden.

 

 

Om du starter en tråd, er det for at andre skal kommentere den, dette burde du forstå. Men da setter jeg strek for meg selv, er ikke interessert i en diskusjon med noen som tydelig ikke er etter annet enn oppmerksomhet og barnslig kverulering.

Endret av Andeith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...