Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

MadsFN du sier jo selv at sangen heter Open Your Eyes, da er det jo ikke noe problem? Det er Guano Apes - Open Your Eyes fra albumet Proud Like a God (1999).

7569691[/snapback]

 

ja jeg så den het open your eyes men fant den ikke noen sted men nå som jeg vet hvem som sang den gjorde det mye enklere :) takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I pausen på tv3 reklamerer de på en kommende serie, som jeg ikke husker helt hva heter. Men der spiller dem en Johnny Cash låt, vet noen hvem jeg mener?

7567450[/snapback]

 

 

Den heter "I won't back down"

 

Eh... var det navnet på serien du skulle ha? Det vet jeg ikke :)

Endret av carinav
Lenke til kommentar

Så på Date my Mom tidligere i dag... der var det en sang når bilen med damene kom til det stedet hvor han skal møte døtrene for første gang...

Så hvilken sang var det?

Sangen var rock/metal type P.O.D... Det kan godt hende det er P.O.D også uten at jeg vet det, men det var i hvertfall sånn type metal...

 

Eneste vi fikk høre fra sangen var: "Will you love me!? Tomorrow..." (eller noe sånt...)

 

håper noen skjønner hvilken sang jeg mener!

 

På forhånd takk for svar!

 

:)

______________________________________________________

 

Edit: Fant det ut... Det var P.O.D - Will You ...

Endret av kalli
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva den sange heter som er på Viva la bam i Sesong 3, Episode 5 når alle folka er på tur mot båten?

7565042[/snapback]

 

Er veldig mange sanger når de er på båten.. noe mer spesifikt hva som skejr når sangen pågår?

7565997[/snapback]

 

 

Ikke når de er på båten, men når de er på tur mot den. kameraet filmer framfor alle mens de går lissom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...