Gå til innhold

[Løst] ZTE-Tråden DISKUTER!


Anbefalte innlegg

Her kan dere diskutere om hva dere syntes om ZTE sine produkter, hva dere liker ved dem og hva dere ikke liker ved ZTE sine Mobiltelefoner. :) :green:

Diskuter hva dere synes om ZTE sine mobiler. Jeg vil høre deres opplevelser og meninger med ZTE. :woot::woot::woot:

post-293487-0-76072000-1396707872_thumb.jpg

Endret av Shiam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville fått inn ZTE med store bokstaver og bindestrek i tittelen, uten stor T i "tråden". Hvis du ser for deg at det skal være litt aktivitet i tråden over tid, er det greit å ha slike ting på plass. Kanskje mer stoff i første post også.

 

Ja enig :) .

 

Shiam, du kan jo se litt på min tråd om Oppo sine nye telefoner for å se om du kanskje får litt inspirasjon på hvordan du kan sette opp en tråd. Du finner tråden min i min signatur.

Lenke til kommentar

 

Jeg ville fått inn ZTE med store bokstaver og bindestrek i tittelen, uten stor T i "tråden". Hvis du ser for deg at det skal være litt aktivitet i tråden over tid, er det greit å ha slike ting på plass. Kanskje mer stoff i første post også.

 

Ja enig :) .

 

Shiam, du kan jo se litt på min tråd om Oppo sine nye telefoner for å se om du kanskje får litt inspirasjon på hvordan du kan sette opp en tråd. Du finner tråden min i min signatur.

 

Takk takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...