Gå til innhold

Microsoft Build Keynote i kveld!


Anbefalte innlegg

Ryktene sier at oppdateringen til Windows Phone (8.1) kommer i kveld, ihvertfall til utviklerne! Kan nesten ikke vente! :) Videre håper en jo på flere hint om Windows 8.2 (?), ny hardware og kanskje en overraskelse ut av det blå? Keynoten streames på http://channel9.msdn.com/Events/Build og hvorfor ikke lade opp med fjorårets keynote av Ballmer? :)http://bit.ly/1gnenDd

 

build-feat.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er MSDN bruker og har lastet ned Windows 8.1 Enterprise with update, og må si at jeg ikke ser en eneste forskjell fra min vanlige Windows 8.1 versjon.

installerte også oppdateringene lastet ned via MSDN på en av Win8.1 pcene, og heller ikke her merket jeg noe forskjell.

 

Så det blir vel i Update 2 som startmenyen osv kommer tilbake. Den er i alle fall ikke på plass nå.

Lenke til kommentar

Er MSDN bruker og har lastet ned Windows 8.1 Enterprise with update, og må si at jeg ikke ser en eneste forskjell fra min vanlige Windows 8.1 versjon.

installerte også oppdateringene lastet ned via MSDN på en av Win8.1 pcene, og heller ikke her merket jeg noe forskjell.

 

Så det blir vel i Update 2 som startmenyen osv kommer tilbake. Den er i alle fall ikke på plass nå.

 

Var vel helst kosmetiske endringer og mer støtte for tastatur/mus som kom i denne oppdateringen. Veldig nyttig for de som ikke har touchscreen! Men gleder meg til neste oppdatering og den magiske start-knappen :)

Lenke til kommentar

Her er en grei oversikt over endringene/forbedringene/nyhetene i Update 1.

 

Start-meny og Metro-apps i (skalerbare) vinduer ryktes å komme i Update 2 til høsten. Håper ikke de venter med dette til Windows 9 neste år...

 

Det kjekke med oppdatert ISO er at man ikke må laste ned en haug med oppdateringer og påfølgende restarter via Windows Update. Under min test i helgen, fant WU bare 7 oppdateringer.

 

post-4862-0-58385600-1396812100_thumb.jpg
Lenke til kommentar

 

Da ligger også norsk utgave av Windows 8.1 update 1 ute på MSDN.

Lastes ned nå :D

 

Akkurat hva er denne "update 1" greia? Inneholder den: KB2919355?

 

 

Ja det gjør den, her er hvilke filer den inneholder. Poenget er vel bare at det meste av Win8.1 oppdateringer er installert, så du slipper å laste ned en masse oppdateringer etter en nyinstallasjon. Utover det er det vel ikke noe poeng.

 

1. KB2919442

2. KB2919355

3. KB2932046

4. KB2937592

5. KB2938439

6. KB2949621

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...