Gå til innhold

Aprilfest 2014 - Jan R. Halvorsen - Rett fra kamera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fine kontraster med det fokuserte netting-gjerdet, og de diffuse kjøredoningene....

Takker!

Leseren på senga er veldig bra - fint fokus, og så godt å se en ung mann lese en bok! Gjør meg glad, og uttrykket i ansiktet hans sier alt. :w00t:

Takker! Ja, er bra å se ham uten en elektronisk duppeditt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25. april - Snikreklame

Veldig langt fra dagens beste bilde, men syntes det var så morsomt at jeg valgte dette allikevel ;)

post-149743-0-53478500-1398468347_thumb.jpg

X100, F2.8, 1/85 sek, ISO 200.

Dette er bedre iallfall:

post-149743-0-25520400-1398468466_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

Det med hatten var stemnings fylt.. kan styre meg for saftis.. både ute og inne.. som sorbet i kuler funker det muligens ;)

Skrevet

Det med hatten var stemnings fylt.. kan styre meg for saftis.. både ute og inne.. som sorbet i kuler funker det muligens ;)

Synes reklamen var morsom, Ute(p)i(l)s. Snikreklame. :dremel:

Snedig reklame det der,

Takker for kommentarer! Ja, syns den var kreativ ;)

Skrevet

26. april - Kveldslys

Kan nesten se ut som Sørlandsidyll dette, men er faktisk Oslo. Tatt fra Ormsundbroa, retning syd, fastlandet til venstre, Ormøya til høyre.

post-149743-0-71340800-1398552839_thumb.jpg

X100, F5.6, 1/80 sek, ISO 1000, Velviasimulering.

Skrevet

Øl og is: det blir vel omtrent som øl og bløtkake.

Fin idyll i gårsdagens bilde, det er virkelig nesten som Sørlandet, øyene utenfor Ormsundet, verdt et besøk (særlig hvis du er interessert i sjeldne orkideer.

Skrevet

Ute-is reklamen var herlig. Det er ofte et dilemma når våren kommer; utepils eller soft-ice.

Veldig fin Oslo-idyll på siste bildet.

PS! Tomsi, det ene utelukker ikke det andre! :D

Den reklamen syns jeg også var fin.

Øl og is: det blir vel omtrent som øl og bløtkake.

Fin idyll i gårsdagens bilde, det er virkelig nesten som Sørlandet, øyene utenfor Ormsundet, verdt et besøk (særlig hvis du er interessert i sjeldne orkideer.

Man kan finne en øl som passer til det meste - også is :)

Fin "sørlands"idyll.

Takker alle for kommentarer!

Skrevet

27. april - Hvitt og gult

Fikk ikke tatt noen bilder i dag, måtte ty til naboens blomsterbed nå i kveld, med lys fra mobiltelefonen. Er vel det man kan kalle en nødløsning ;)

post-149743-0-59749000-1398633776_thumb.jpg

X100, F11, 0.4 sek, ISO 200.

• Liker 1
Skrevet

Syms begge disse to siste er veldig spennende å studere. På blomsterbildet kom jeg frem til at den skyggen midt i er litt forstyrrende, det var den jeg til slutt ble sittende å studere. Men det er et pent bilde altså.

På det nederste syns jeg nesten det sitter en "person" til, i nederste venstre hjørne i det mørkegrønne feltet. Syns uansett det var moro å se, og liker bildet. :)

Skrevet

Flott variasjon rett fra kamera. :) Med fare for å virke kjedelig, så stemmer jeg også for at den reklamegreia var det som trigga interessen / nysgjerrigheten aller mest på denne siden i denne tråden.

Skrevet

Syms begge disse to siste er veldig spennende å studere. På blomsterbildet kom jeg frem til at den skyggen midt i er litt forstyrrende, det var den jeg til slutt ble sittende å studere. Men det er et pent bilde altså.

På det nederste syns jeg nesten det sitter en "person" til, i nederste venstre hjørne i det mørkegrønne feltet. Syns uansett det var moro å se, og liker bildet. :)

Flott variasjon rett fra kamera. :) Med fare for å virke kjedelig, så stemmer jeg også for at den reklamegreia var det som trigga interessen / nysgjerrigheten aller mest på denne siden i denne tråden.

Takker dere for kommentarer!

Skrevet (endret)

29. april - Oslo S pluss pluss

Tatt fra gangbroen over til Schweigaardsgate (tror jeg).

post-149743-0-83649500-1398805847_thumb.jpg

X100, F4, 1/80 sek, ISO 2000.

Andre veien..

post-149743-0-34279400-1398805979_thumb.jpg

Endret av Jan R. Halvorsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...