ostenxx Skrevet 29. mars 2014 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Jeg kjøpte meg nytt luftfilter til min Renault Kangoo for en tid tilbake og installerte dette i dag. Fra før var det installert et Wix luftfilter (uoriginalt).Det nye originale var en smule tykkere enn Wix - filteret og hadde to ulike materialer. Et slags skummateriale mot luftinntaket (finfilter?) i tillegg til selve papirfilterdelen. Er det vanlig med slike variasjoner? Endret 29. mars 2014 av ostenxx
RunRookieRun Skrevet 30. mars 2014 Skrevet 30. mars 2014 Om det ser ut som jeg antar er skumgummi-delen for å stoppe eventuelle biter som flasser av selve filteret. Det er helt normalt med litt variasjon mellom originalt og uoriginalt 1
ostenxx Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Skrevet 31. mars 2014 Om det ser ut som jeg antar er skumgummi-delen for å stoppe eventuelle biter som flasser av selve filteret. Det er helt normalt med litt variasjon mellom originalt og uoriginalt Ja, du har rett. Jeg fikk i dag bekreftet av merkeverkstedet at filteret skiller seg noe fra tredjeparts luftfilter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå