Gå til innhold

Kamptråd: Crystal Palace vs Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Føler vi er tannløse når vi spiller med Torres. Han er et hinder i spillet. På dårlige dager så føler jeg mer at han har samme nytte som hjørneflagget. Forferdelig kjedelig og unødvendig å tape poeng mot Palace. Utrolig at Hazard ikke scoret også, men han ble for selvsikker og var på vei til å feire før han skyter. Det er som regel en veldig dårlig ide.

 

Vi ser nå hva Mourinho mener med at vi ikke er sterke nok til å kjempe om gullet helt inn. Hadde vi hatt en spiss så hadde vi hatt en god luke på topp. Det er jeg 100% sikker på. Uten spiss så er vi et av tre lag som kan ta gullet. Jeg tror slutt City vinner pga. et mer komplett lag enn henholdsvis Chelsea og Liverpool. Chelsea har et godt lagt helt frem til spissplassen. Liverpool har et fantastisk spisspar, men et noe ymse kvalitet bakover på banen. Skulle Liverpool vinne vil det uansett være fortjent.

 

Jeg håper vi bare bruker alle midler i løpet av sommer på å fjerne Torres og Ba fra klubben. En spiss må inn. Vi vil aldri vinne på dårlige dager om vi ikke har en spiss som kan bidra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...