Gå til innhold

Aprilfest 2014 - smort1 - April & Olympus....og/eller annet...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott glassmaleri! Det ser nesten ut som hvit innvendig røyk.

 

Kom til å tenke på det seilet-hotellet - ligger vel i nærheten av deg? Har vel en en tilsvarende speileffekt det også?

Takker så mye, Bykatt! :)

Stemmer det, mht. Rica Seilet Hotel, her er et par eksempler:

http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/s-p-eilet/1315633

http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/transparent-view/1315536

Lenke til kommentar

flott speilbilde :)

Takker, krøllx! :)

 

Som de andre påpeker - et meget pent speilbilde.

TAkker, BjørnÅgeS! :)

 

Fantastisk speiling. :) Bøyer meg i hatten. Bildet synes jeg var såpass fascinerende at jeg tok meg en frihet å leke litt (rette opp og croppe) med det for å få frem en fargerik, symerisk minimalisme. Håper det er OK.

 

 

 

Takker, Mr. Sanders! :)

Bare kjekt du ser mulighetene... (har også laget noen alternative versjoner til senere bruk, bl. a. m/alternative farger mm... ).... ;)

 

Henger meg på kommentarene om speilvinduene, veldig flott med skyene og det blå..

Takker, Jan R.! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

My fint her, jeg, som mange andre, hadde spesiell sans for 'speilbildet' 7. april, og kunne også tenkt meg å rette opp/croppe, men kanskje ikke fullt så minimalistisk som Mr. Sanders, kunne tenkt meg litt mer ramme rundt. Deilig vårstemning 17 april, stor kontrast det duse utsiktsbildet 18. april (det var vel Langfredag det, da passer det jo med et litt mer dempet bilde).

Lenke til kommentar

My fint her, jeg, som mange andre, hadde spesiell sans for 'speilbildet' 7. april, og kunne også tenkt meg å rette opp/croppe, men kanskje ikke fullt så minimalistisk som Mr. Sanders, kunne tenkt meg litt mer ramme rundt. Deilig vårstemning 17 april, stor kontrast det duse utsiktsbildet 18. april (det var vel Langfredag det, da passer det jo med et litt mer dempet bilde).

Takker så mye for kommentarer, JorunT! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...