Gå til innhold

Catalyst 3.8, install problemer!

leafblade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med å få installert catalyst 3.8 driverne til mitt radeon 9800 pro kort. Når jeg trykker på install så kommer denne feil meldingen opp: Feil ved utpakking av støttefiler: grensesntittet er ikke registrert.

Hva er feil? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge forumet hos Rage3D kan man prøve å installere driverne i sikkermodus dersom man får problemer ved installasjonen. Eventuelt kan man kjøre gjennom en runde med DriverCleaner for å fjerne eventuell rusk fra forrige drivere.

Selv installeres Cat 3.8 fint på min PC (m/R9700 Pro AIW) uten behov for sikkermodus. Men så skal det sies at jeg bruker samlepakken (med driver, kontrollpanel og WDM-driver for AIW-kortene) i stedet for de separate pakkene.

Skrevet

Prøv å installer driverne i VGA modus (trykk på F8 før windows starter, etter boot).. Har ikke testet dette selv, men har hørt at det virker..

Skrevet

Takker for svar, men så klart virket ingen av tipsen. Men har jeg kommet i den heldige situasjonen at jeg ikke kan installere noen ati drivere etter at jeg brukte Driver Cleaner! :cry:

Skrevet

Hva slags program har du registrert til å pakke ut .zip, .arj, .rar etc?

Kunne kanskje være der feilen ligger? Forsøk å assosiere alle pakkede filer til windows sin egen zip.

Mulig det er helt på jordet - men verdt et forsøk...

Skrevet
Hva slags program har du registrert til å pakke ut .zip, .arj, .rar etc?

Kunne kanskje være der feilen ligger? Forsøk å assosiere alle pakkede filer til windows sin egen zip.

Mulig det er helt på jordet - men verdt et forsøk...

Lastet jo ned sån at jeg bruker windows vanlige installasjons program, vet ikke om det har noe navn. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...