Gå til innhold

Vannkjøling?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg hr tenkt og kjøpe meg en selvbygger pc.,

 

https://www.komplett.no/pc-i-deler-amd-fx-6300-radeon-r7-250/744292

 

Kan man ha vannkjøling i denne? I såfall går det Ann og ha denne kjølinga?

https://www.komplett.no/cooler-master-seidon-120v-cpu-kjler/792423

 

Og mens jeg er inne på det, mange sier att skjermkortet er litt bad, forslag til noen andre såfall? :) takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den AIO vannkjøleren burde gå greit inn i det kabinettet, kan kanskje bli litt trangt å jobbe når du skal feste den, men plass får den :)

 

Skjermkortet er tålig bad ja, det er egentlig såpass bad at det nesten er pointless å kjøpe skjermkort at all

 

Skal du ha et som er middels til greit så må du opp i et R9 270X (Merk X'en på slutten) eller et GTX 760

Endret av aerandir92
Lenke til kommentar

Ja, det vil fungere. Men - det der er juksevannkjøing.(Dyrt og bråkete og middelmådig ytelse-ift luftkjølere. -Bruke minde penger på kjøling og mer på skjermkort?

Send link til en som ikke er juksekjøling? :)

Den AIO vannkjøleren burde gå greit inn i det kabinettet, kan kanskje bli litt trangt å jobbe når du skal feste den, men plass får den :)

 

Skjermkortet er tålig bad ja, det er egentlig såpass bad at det nesten er pointless å kjøpe skjermkort at all

 

Skal du ha et som er middels til greit så må du opp i et R9 270X (Merk X'en på slutten) eller et GTX 760

Okei takk :)
Lenke til kommentar

Juksevannkjøling er et begrep/skjellsord for lukkede vannkjølingssett. Som dette, corsair h40, h70 , h80, osv.

 

Ekte vannkjølingssett bygges selv hvor en kjøper pumpe, blokker slanger, tank osv. Men det er dyrt.

 

"Juksevannkjøling" fungerer absolutt bra det, men jeg ville heller anbefalt en grei luftkjøler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...