G-Man™ Skrevet 19. mars 2014 Skrevet 19. mars 2014 Kjøpte et par høytalere til min bil (peugeot 406), men lednigne passet ikke overrens. De kablene som står i døre er smalere enn de på høytalerene, så da trenger jeg sikkert en overgang eller noe. Noen som vet hva de heter, eventuelt et billig sted å få kjøpt?Eller må jeg skifte ut hele kabelen, og forsterkeren?
Andrull Skrevet 19. mars 2014 Skrevet 19. mars 2014 ?Overgang fikser man som regel selv med en tang, eller så lodder man på ledningen, om det er selve tilkoblingen inn på høyttalerelementet vi snakker om?. Bytte forsterker hørtes ut som maksimalt overkill, og heeelt unødvendig om eneste grunnen er at man ikke hadde kjempeflaks ved at koblingen passet perfekt.
G-Man™ Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Skrevet 19. mars 2014 Får se om jeg får bøyd den ut og festet de, men regner med det er for lite metall og gå på
Darkbill Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Nå vet jeg ikke om vi tenker på det samme, men jeg regner med du kan kjøpe tang og noen kabelsko eller skjøtehylser og får det til å passe. Ferdig på noen sekunder. http://www.clasohlson.com/no/b/Elektro/Elektronikktilbehør/Kabelsko
cossiemk1 Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Fram med loddebolten, så detter de ikke av igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå