Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som tittelen indikerer jeg er ute etter en ren spilltv... Den skal kun benyttes til ps4, ingen tv titting/streaming/pc tilkobling, kun konsoll spilling. Trenger derfor ingen ekstra finesser som integrert youtube/netflix/nettleser ol...Ingen fancy høytalere eller en drøss med tilkoblingsmuligheter...

Så kriteriene er såre enkle, den må egne seg til tv spilling.... Har lett litt rundt på nett, men det er jo et hav av muligheter der ute og tenkte derfor å høre om det var noen som ihvertfall kunne styre meg i riktig retning...

Prismessig så har jeg forsåvidt ikke noen øvre grense, men som sagt så trenger det ikke være noe super fancy... Det trenger heller ikke være nyeste modell, og har vel ikke noe behov for å brenne av en halv formue heller.. Er det mulig å komme under 10k så er det topp, hvis ikke så gjør ikke det allverden...

Størrelsesmessig tenker jeg i 40-46 siktet...

Alle råd og tips mottas med takk

Sander

Endret av Onkelsander
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691
Skrevet

Anbefaller en monitor til dette, du kan sitte nærmere, få med deg flere detaljer og spille bedre :)

Skrevet

Hmm det hadde jeg ikke tenkt på engang... Det kunne vært aktuelt, men som sagt så tenkte jeg størrelsesmessig 40-46"... kommer til å sitte i en sofa med litt avstand til skjermen, så ser ikke for meg at >40" kommer til å funke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...