Gå til innhold

delidded haswell, hvilken kjølepasta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva er det snakk om her?

delidded haswell cpu så trenger god kjølepasta til undersiden og på toppen av cpuen. Men vil ha den beste som, finnes

Skrevet

ja Nizzen metoden ;) vurderer å gjør det samme :) men får maks temp på 75-78 under bf 4...det er det tyngste eg bruker cpu til

Er vel ikke noe og tenke på morro og prøve noe nytt og ender med ressultater ;)

Skrevet

ja Nizzen metoden ;) vurderer å gjør det samme :) men får maks temp på 75-78 under bf 4...det er det tyngste eg bruker cpu til

du få tak i sånn "klemme" på videon hos Jula

Skrevet

du få tak i sånn "klemme" på videon hos Jula

Okey tror e skal klarer og få lånt en til dette håper jeg eller så får jeg bruke kniv

Skrevet

Okey tror e skal klarer og få lånt en til dette håper jeg eller så får jeg bruke kniv

husk å mål temps før delidd- og etter delidd :) er interesant å se. tror kalleklovn fikk 10-12 grader kaldere cpu. hørt at det skal være mulig med opp til 20 grader

Skrevet

husk å mål temps før delidd- og etter delidd :) er interesant å se. tror kalleklovn fikk 10-12 grader kaldere cpu. hørt at det skal være mulig med opp til 20 grader

Det kan jeg fikse vet du :) ja har også hørt over 20 faktisk

Skrevet

Er det ikke Coollaboratory Liquid (ultra eller pro) som brukes stort sett til dette? På undersiden av IHS jeg mener da selvfølgelig.

Skrevet

Har selv bestillt en tube med Gelid Extreme, Da Nizzen sier dette er det beste, Så stoler på sjefen :D Men skal få testet det på både GPU og CPU(er) Min er faktisk ganske jevn temp, maks 5¤ forskjell på kjernene sist jeg sjekket ;)

Skrevet

Har selv bestillt en tube med Gelid Extreme, Da Nizzen sier dette er det beste, Så stoler på sjefen :D Men skal få testet det på både GPU og CPU(er) Min er faktisk ganske jevn temp, maks 5¤ forskjell på kjernene sist jeg sjekket ;)

Okey til underside av cpuen også`? Bruke den beggeplasser`?

Skrevet (endret)

Okey til underside av cpuen også`? Bruke den beggeplasser`?

Det er ikke vits å delide min CPU da den er låst, Men det er maks 5¤ forskjell på Kjernene, Har sett noen som har hatt core 1 på f.eks 65, Mens core 4 på 81 :p

EDIT: Jeg tror den er best, Men vet ikke om den er conductive eller noe :p

Endret av Snusmumr1kk1
Skrevet

Okey kjipt det da,. Må få deg en k versjon. Okey det er jo bra og bedre blir det med delide cpuen. Men skulle den Gelid brukes på undersiden også eller`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...