Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HTPC

 

Endelig ble det bygging av en lenge tiltenkt HTPC. Basis var at jeg ville ha en liten PC jeg kan koble til tven i stuen. Både for nett tv og streaming av musikk. Jeg så derfor på disse nye greiene fra Intel, NUP var det ikke? Men de modellene jeg så på hadde ikke optisk lydutgang, så etter litt leiting fant jeg Gigabyte sitt H87N. Mini ITX formfaktor. SÅ ar det å finne Et kabinett som ikke var for stort. Valget falt på Antec sitt 310. Det blir levert med en 150W strømforsyning. Noe som burde holde siden jeg skal kjøre integrert grafikk. Jeg satset på intel sin i3 4130T, som skal ifølge spek. være ganske strømgjerrig og dermed produsere mindre varme. Minne fant jeg fra Kingston og en 120GB SSD fra samsung.

 

Liste ble laget på https://prisguiden.no og Dustin hadde alle varene med best pris. Varene ble bestilt onadag kveld. Og da er det ganske digg å få melding om pakke fredag ettermiddag på vei hjem fra henting på SFO! Mindre enn 48 timer etter bestilling. Bra levert Dustin! Pizzadeigen ble satt før jeg freste ned på PIB. Yess.

post-106045-0-77859600-1394365036_thumb.jpg

 

Hel og fin pakke. Bra Bring!

 

post-106045-0-50428400-1394365245_thumb.jpg

 

Etter åpning og fjerning av fyllpapir.

 

post-106045-0-30313900-1394365439_thumb.jpg

 

Godsakene utover bordet. Tok også med en OEM versjon av Windows 8.1

 

TBC

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...