Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei. Beklager min norsk. For mange år siden falt jeg fulstendig in love med the hippie movement. Selvom jeg er ikke mer en 22 år gammel gutt, og ikke levde da in the sixties, er det som at jeg since da har savnet denne tiden enormously. All jeg ønske er å levde den gangen. I det siste år har jeg smoked ofte. Really good marijuana. Den viste meg en gang in future mens jeg lever at earth blir et hippie paradise. Den viste meg also hvordan det skal gjøres, og det var easy. So incredibly easy. Nothing complicated about it. Og hippie paradise som jeg så var så vaker. Free love in ren og vaker nature. No cars, no tall buildings, no airports, no society, nobody there to bother us, nothing negative. Just nature, beautiful naked boys and girls, birds, trees, flowers, bees, waterfalls, air, clouds. Jeg kan fortsette i timer med fortelle. Jeg også ble vist at age as of now doesn't matter. Nature makes everybody young, and it's so simple. I was shown that human anatomy and the anatomy of every other natural body is incredibly complex but at the same time so simple by design that complete renewal is possible. Ok. Da har jeg fortalt det jeg så. Poorly, of course, but words describe so little compared to pictures.

Min spørsmål er er det andre hippies der ute og har dere opplevd something relating to this?

Endret av Hippie Love Forever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres jo fantastisk ut! Inni den bobla er det sikkert trivelig, men den virkelige verden venter alltid på utsiden, og det er dessverre der de fleste av oss må leve. Kanskje det i et liv etter døden vil være noe liknende det du beskriver, men inntil videre velger hvertfall jeg å gjøre det beste ut av livet utenfor boblen din. Peace out!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det er slik han har sett virkeligheten, hvem kan da si at han tar feil? Ingen har patent på virkeligheten og ingen lever heller i virkeligheten. Det er en grunn til at det finnes et ord som heter virkelighetsoppfatning. Og det er det alle har. En oppfatning av virkeligheten. En versjon av den. Din virkelighetsoppfatning er annerledes en din egen mors, eller hvilken som helst annens.

Endret av harold468
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...