Gå til innhold

Bruk av 3G På eksamen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, da jeg hadde privatisteksamen måtte alle legge frem mobiltelefonene sine på et bord. Dette kan enkelt omgås med å ta med en gammel telefon. Jeg regner med at du skal dele wifi. Dette kan jo oppdages uavhengig om du har skjult ssid eller ei. Uansett er det svært tidkrevende å finne ut hvor senderen er plassert.

 

Personlig tror jeg ikke dette har noen hensikt. Alle hjelpemidler er tillatt, da er det bedre å laste ned de sidene du trenger på forhånd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

I god tråd med det Martin gjør, skal jeg heller ikke drive flamewar, men jeg vil anbefale deg å finne stoffet på forhånd. Tror det skal gå an å laste ned hele ndla slik at du kan bruke den offline. Det samme kan du gjøre med wikipedia, både norsk og engelsk. Ellers har dere vel forberedelse. Her får du vite temaet og kan laste ned all relevant stoff. Om du i tillegg installerer clue ordbok, så er du ganske safe.

 

Mye mindre risiko enn å gamble med Internett. Andre elever kan jo også se deg og si ifra.

Lenke til kommentar

I god tråd med det Martin gjør, skal jeg heller ikke drive flamewar, men jeg vil anbefale deg å finne stoffet på forhånd. Tror det skal gå an å laste ned hele ndla slik at du kan bruke den offline. Det samme kan du gjøre med wikipedia, både norsk og engelsk. Ellers har dere vel forberedelse. Her får du vite temaet og kan laste ned all relevant stoff. Om du i tillegg installerer clue ordbok, så er du ganske safe.

 

Mye mindre risiko enn å gamble med Internett. Andre elever kan jo også se deg og si ifra.

Det har du helt rett i failern, jeg satser på nedlastning. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...