Gå til innhold

[Løst] Tvinges til å kjøpe abonnement på hardware.no


Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg ble gratismedlem for å få lese en gratis "ekstra-artikkel" i måneden, men når jeg prøvde å lese min gratis artikkel for denne måneden så står det bare at jeg har brukt opp min gratis artikkel for denne måneden selv om jeg ikke har lest noen! For noe piss, jeg gidder ikke betale for å lese artikler. Det er virkelig ikke så veldig interessante artikler dere har her. Og hvem har valgt brukernavnet mitt? Jeg kan ikke huske å ha kalt meg selv -X7ENIANL. Enda en feil? Eller hacking?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Det er én gratis artikkel per 30 dager, ikke per kalendermåned. Så hvis du leste en artikkel i februar er det nok derfor.

 

Brukernavnet har nok blitt automatisk generert siden du ikke skrev inn et brukernavn ved registrering. Jeg har nå fikset dette slik at manuell innskriving er påkrevd. Enda en feil. Ikke hacking.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Hei

 

Det er én gratis artikkel per 30 dager, ikke per kalendermåned. Så hvis du leste en artikkel i februar er det nok derfor.

 

Brukernavnet har nok blitt automatisk generert siden du ikke skrev inn et brukernavn ved registrering. Jeg har nå fikset dette slik at manuell innskriving er påkrevd. Enda en feil. Ikke hacking.

Heisann, takker for raskt svar :) Beklager hvis jeg var litt krass. Jeg mener jeg leste den eneste ekstra-artikkelen jeg har lest, samme dag som jeg registrerte meg på hardware.no tror det var 27. januar og siden har jeg ikke kunnet lese noen flere ekstra-artikler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...