Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Problemer med skjermen (BenQ 24" 3D)


Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke helt hva som har skjedd.
Jeg hadde koblet til 4 skjermer før men tok vekk den ene siden det ikke var brukt for den.
Skjermen min som jeg har problem med er en BenQ 24" 3D LED XL2420T, jeg får ikke valgt noen hertz over 60 (uten å få en error melding (bilde))

Det ser ikke ut som det er noe gale med 3D men den viser vel kun i 60 Hz?

 

Uansett når jeg switcher over til 120 eller 144 Hz i nVidia kontrollpanel så får jeg opp denne meldingen ifra skjermen

Skriften blir helt uleselig når jeg bytter til 120/144 Hz.

YKYg56T.png

Jeg har prøvd å byttet om DVI portene på GPU.

Koblet ifra alle andre skjermer.

11100000% sikker på at det er den rette DVI kabelen jeg bruker, den har anderledes pins inni og jeg har ikke byttet kabel uansett, så om det ikke går noen gremlings rundt i huset og driver faen med meg så er det ikke noe gale med kabelen.

Nyeste grafikkdrivere (om det har noe å si)

 

Jeg har Googlet litt og fant andre som hadde samme problem, men ikke et svar til problemet.

 

Forslag?

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men.. Men... Nei.. Men... Nei.. Jeg har jo ikke byttet kabelen som går inn i skjermen....

Jævla hybelkaninene.. SKal sjekke dette ut for jeg forstår ikke hvordan det kunne ha skjedd...

 

*mumle*.....balls.... Hvorfor la jeg ikke merke til det selv..

Tråden er løst....

 

Og takk for hjelpen. Neste gang skal jeg prøve å lese hva som står på kabelen...

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Men.. Men... Nei.. Men... Nei.. Jeg har jo ikke byttet kabelen som går inn i skjermen....

Jævla hybelkaninene.. SKal sjekke dette ut for jeg forstår ikke hvordan det kunne ha skjedd...

 

*mumle*.....balls.... Hvorfor la jeg ikke merke til det selv..

Tråden er løst....

 

Og takk for hjelpen. Neste gang skal jeg prøve å lese hva som står på kabelen...

Ikke noe problem, den enkleste løsningen er ofte den beste :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...