Gå til innhold

Spise/gjøre noe for å skule promille?


Glassflasken

Anbefalte innlegg

 

Det er mye trafikkontroll og promillekontroller, finnes det noe man kan ete f.eks for at promillen ikke skal kunne vises på blåsærn?

En teskje parafin skjuler alkoholen..

Okey skal se i morgen :) jeg har en promillemåler, kan funke. Takk for endelig ett seriøst svar, skal loggføre etter jeg har inntatt en skje parafin. Men dette er ett upolert stoff? Det er ett drivstoff for fly, og det fungerer altså? Er mellom 12 og 16 karbonatomer i det cirka, det kan skille ut alkoholen i en grad av lixus ligning om en estimerer antatt utskilt alkohol pr tidsenhet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hatt lappen i 2 uker... Jeg har god kontroll når jeg er ganske på drus og kjører så det er greit

Du burde ikke hatt lappen.. og ALDRI kjør i beruset tilstand... du er jo rett og slett dum.

 

Og nei, du kan ikke spise eller drikke noe for å unngå det.

Kjeften på ræ. Det så vi allerede i 16 årsalderen da jeg klarte å dra på bakhjulet med lett motorsykkel så langt bakpå at jeg skrapet skiltet nedi asfalten( ja, jeg var full), og jeg smasha inn bakbremsæ og gikk opp igjen, så ingenting å si på det :) okey, hvor mange min tar det før det er ute av kroppen, fra du er drita til du kan kjøre er det vel 6 timer, men om du jogger og svetter ut alkoholen kan du vel regne noe teoretisk ut av det forså og ikke trekke innhabile paraleller med svetting og forbrenning da.

 

 

Nei, du kan ikke svette ut alkoholen, eller bedrive trening for å forbrenne alkoholen fortere. Kroppen forbrenner ca. 0.15 promille i timen, UANSETT hva du gjør.

 

http://www.vinmonopolet.no/artikkel/alkohol-og-helse/promille/alkoholforbrenning--69

 

 

 

 

Ja.. Min reaksjonsevne er bedre enn de eldre? Hørtes ironisk ut, se for deg en 60 år gammel mann kjøre på bakhjulet og når han er på vei over, så hogger han inn bakbremsæ. Næh, jeg trur ikke han har så god reaksjon

Er det reaksjonsevnen som avgjør om man er i stand til å bremse? Hva høres ironisk ut? Jeg skrev at du har bedre reaksjonsevne enn eldre mennesker.

Ja jeg har bedre reaksjonsevne enn de eldre, jeg er fult klar over det. Det irriterer meg egentlig imidlertid at det trekkes paraleller mellom meg og jevnaldrende gutter. Jeg er ikke av den risikosøkende og fartsutfordene kaliberen. Jeg kjører en gjennomsnittslig ola nordmann-bil

 

 

Nei, en Nissan 200sx er ikke en gjennomsnittlig Ola nordmann-bil.

Endret av El Matador
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du virker oppegående med rettskrivingen og måten du skriver på, men det at du kjører når du har promille er lavere enn en nav-snylter gjør. Om du så går kommunikasjosneknologi på NTNU som jeg etter raskt søk fant ut, ikke gjør dette. Det kan ødelegge kartieren din og alt du ellers har bygd deg opp på :) jeg skal ikke rakke ned på deg :) men fyllekjøring er ikke akseptabelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...