Gå til innhold

Har laget et lite spill? Noen som vil prøv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var aritg dette spillet!

Likte veldig godt musikken og konseptet, men hadde gitt litt mer mening hvis du hadde laget en highsocre liste. :)

takk! highscore liste skal ikke være no problem å implementere ;)

Skrevet

Noen enkle (?) ting som du kan legge til er:
* Et bedre navn enn "Cheat"
* En Startmeny når du trykker på "ESC"
* En logo til spillet

* Det går raskere jo lengre du kommer

* Kanskje legge til runder, der man får en 7-10 sekunders pause mellom hver runde

• Liker 1
Skrevet

hyggelig at folk liker spillet :) noen som har klart alle bossene?

Hvordan ser bossene ut?

ser ut som firkanter :p... bosser/levler

• 4 uker senere...
Skrevet

Trenger poengsystem, og online highscore,

muligens muligheten til å forflytte seg frem og tilbake i bilde, så man kan flytte mer på seg?

Skrevet

muligens muligheten til å forflytte seg frem og tilbake i bilde, så man kan flytte mer på seg?

I know :p lurer bare på hvordan jeg skal implementere high score siden det kun er 5 levler og etter det er spillet over..

Skrevet

I know :p lurer bare på hvordan jeg skal implementere high score siden det kun er 5 levler og etter det er spillet over..

så langt kom jeg ikke på de tre minuttene jeg prøvde spillet :p

du kan jo eventuelt bare utvide spillet med høyere og høyere hastighet?

Skrevet

Artig spill. Irriterer meg over at jeg ikke klarer å skyte ned den svartns boksn!

Har runna spillet selv, så det skal iallefall være mulig :p

Skrevet (endret)

Dette var jo skikkelig artig! Spilte nettleser-versjonen, hadde litt problemer med lav framerate, men så kom det seg etter en ti sekunder inn i spillet.

Hvor lenge siden du begynte med Unity? Har selv bare en tre-fire timers erfaring fra programmer som RPG Maker og Game Maker for omtrent 10 år siden.

Endret av HeatedCoffee
Skrevet

Dette var jo skikkelig artig! Spilte nettleser-versjonen, hadde litt problemer med lav framerate, men så kom det seg etter en ti sekunder inn i spillet.

Hvor lenge siden du begynte med Unity? Har selv bare en tre-fire timers erfaring fra programmer som RPG Maker og Game Maker for omtrent 10 år siden.

Takk! :) dette er vel mitt første "seriøse" spill prosjekt i unity, så har ikke holdt på med det så lenge.Kanskje brukt en 50 timer max :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...