Gå til innhold

Noen som vil være med å starte en norsk NFS-U side?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Domene plass er ikke så dyrt da, men det kommer jo ann på om noen i det hele tatt gidder å ta på seg det bryet da, men du får lett taki domene til 200 i året...

Skrevet

Jaja ser ut som om det kommer seg. Vi skal da ikke ta og dele ut forskjellige "tasks" til forskjellige folk, som en webdesigner, en idiot etc. :p

Dere skjønner :)

Kan jeg registrere meg på det forumet og bli admin da ? Vil gjerne ha noe bil-relatert å gjøre til siden :) Må ha en sjef, noen frivillige ?

Skrevet

jeg kan ta på meg rollen som "sjef" siden det var min ide:) noen invendinger?

vexx: hva er ditt brukernavn på forumet? jeg kan gjøre deg til moderator (admin)

Du kan godt få holde på med bilene..... jerg har masse ideer men vi 4 som er med her burde finne en chat der alle var med slik at vi kunne få organisert litt....

latterlig nok så er det største problemet nå å finne serverplass.

Mvh.

Erik

Skrevet

jeg har funnet serverplass på start.no men kommer ikke inn på ftp på grunn av at jeg må sende en SMS til 10 kroner for å åpne for FTP-tilgang.

Jeg har IKKE penger på telefonen.....

Typisk.

Noen som har en ussel liten tier til overs?

isåfall:

Du kan også åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1963. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum som dekker utgiftene.

altså ST FTP NFSU sendes til 1963

• 4 uker senere...
Skrevet
Har dere lyst på en kar til i klubben så er denne raceren gjerne med

Nå har vi egentlig så mange vi trenger men hvis du klarer å stjele et eksemplar av EA innen i morge klokken. 12 så er du inne :)

Skrevet
Har dere lyst på en kar til i klubben så er denne raceren gjerne med

Nå har vi egentlig så mange vi trenger men hvis du klarer å stjele et eksemplar av EA innen i morge klokken. 12 så er du inne :)

Mvh.

Erik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...