Gå til innhold

Verdi på gamle spill


Anbefalte innlegg

Har noen noe innspill på hvor jeg kan få en realistisk verdi på gamle spill? Sitter på endel titler til GameCube, SNES, PS1 og PS 2.

Ser at tittler som Super Paper Mario 1000 year door har solgt for over 800kr på finn.. Og endel av de andre titlene jeg stter på ligger også godt over hva jeg forventet på diverse nettbutikker som selger GC spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettertraktet spill som Zelda spillene vil du få litt for. Hvilken tilstand spillene er i, også en faktor. Hvis du har noe som er uåpnet vil det har større verdi.

 

Sjekk finn og ebay. :)

 

Spillene fremstår stortsett som nye alle sammen :) Alltid tatt godt vare på spillene mine. (Og holdt dem unna unga.) :thumbup:

 

Da tar jeg velden med søk, men se jo unekelig ut til at spill er dyrere enn jeg først anntok..

Lenke til kommentar

 

Hvor er det blit av kjøp og salg biten av forumet? HeHe..?

Hjelp til kjøp og salg ligger under forbruker :) Vet ikke om det er den du tenkte på?

 

Hadde vi ikke før et underforum for kjøp og aslg av varer? Tenkte å legge ut spillene her i tillegg til på finn.no :-)

Lenke til kommentar

 

 

Hvor er det blit av kjøp og salg biten av forumet? HeHe..?

Hjelp til kjøp og salg ligger under forbruker :) Vet ikke om det er den du tenkte på?

 

Hadde vi ikke før et underforum for kjøp og aslg av varer? Tenkte å legge ut spillene her i tillegg til på finn.no :-)

 

Trodde kjøp og salg ikke var lov på forumet? :) Kan godt hende vi hadde det før. Du kan jo legge ut på ebay også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...