Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Reise på ferie til USA, som singel med 3 andre par


Anbefalte innlegg

Har blitt spurt om eg vill være med på ferie til USA i 2 veker i sommer med 3 andre par, og eg som singel/alene.

 

Er redd for å føle meg ensom, og føle nederlaget om at eg sikkert aldri vill få meg ein kjæreste!

Men hvis eg ikkje blir med, kommer eg nok til å være hjemme hele ferien, og ikkje gjør enn dritt.

 

 

Noen her som har erfaring med det samme, eller meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på de tre parene. Er det 3x nyforelskede 20-åringer hadde jeg heller blitt hjemme. Er det folk som har vært sammen i årevis og som har kjennt både deg og hverandre omtrent like lenge blir det sikkert en knall tur. Suksessfaktoren avhenger av om dere vil bli en gruppe der det er "lov" å finne på ting* på tvers av "parene", eller om det alltid vil vil bli 3 par pluss deg. Ja, også bør helst ikke noen av de 6 andre være "Kirsten giftekniv", det vil bli plagsomt for deg om du skal prakkes på, mer eller mindre tilfeldige, potensielle partnere hele tiden.

 

 

*nei, ikke sånne ting....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må jo ikke henge med dem hele tiden heller, det er mye fett man kan finne på alene også, litt lettere å møte random folk da ihvertfall.

Men alternativet er da ikke å bare henge hjemme. Har du penger til USA-tur så kunne du jo bare f.eks. backpacka litt rundt i europa i stedet, det kan ihvertfall være sosialt og gøy.

Lenke til kommentar

Spørs helt på parene og dynamikken.

 

 

De fleste av venninnene mine har kjæreste/samboer, men hvorvidt jeg orker å henge med venninna + typen kommer veldig an på hvor godt jeg kommer overens med typen. At det er en viss kjemi der som gjør at alle tre henger sammen og at det ikke blir meg + venninna og venninna + typen som for eksempel holder hver sin samtale. Litt vanskelig å forklare, men jeg ville ha stolt på magefølelsen for hvordan turen hadde blitt. Noen par er veldig åpne for å prate/henge med andre når man reiser/er i gruppe, mens andre blir veldig lukket og sitter oppi typen/dama hele tiden.

Lenke til kommentar

Han ene som skal være med er bror min, og han andre er ein god kompis av meg, Har reist med bror min og dama ei gang før, og da holdt vi sammen for det meste, men det var jo selvfølgelig tider der dei ville være alene med hverandre.

Det siste parret er nyforelsket, men disse kjenner eg ikkje så godt uansett.

 

Og så er det jo slik som dere skriver at eg kan gå ut på ting alene. Folk i USA er vell generelt mer åpne for å snakke med fremmede personer enn vi nordmenn er.

 

Så det blir nok at eg bestiller turen, og blir med! :)

 

 

 

Spørs helt på parene og dynamikken.

 

 

De fleste av venninnene mine har kjæreste/samboer, men hvorvidt jeg orker å henge med venninna + typen kommer veldig an på hvor godt jeg kommer overens med typen. At det er en viss kjemi der som gjør at alle tre henger sammen og at det ikke blir meg + venninna og venninna + typen som for eksempel holder hver sin samtale. Litt vanskelig å forklare, men jeg ville ha stolt på magefølelsen for hvordan turen hadde blitt. Noen par er veldig åpne for å prate/henge med andre når man reiser/er i gruppe, mens andre blir veldig lukket og sitter oppi typen/dama hele tiden.

 

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver og er forsåvidt i samme situasjon! Noen kompiser gidder eg ikkje være med ein gang, hvis dama skal være med, mens med andre går det veldig bra.

Det er også der problemet med at det er få av vennene mine som er single og hvis eg skal reise med noen, så blir det med dei som er par.

 

 

Lenke til kommentar

synes det hørtes gørr kjedelig ut å reise med 3 kjærestepar uansett jeg...

De gangene kompiser av meg har tatt med dama si på byen f.eks, har det en tendens til å bli mye kjedeligere enn om vi bare er gutta.

 

På sånn en tur, ville jeg enten ha reist med kompiser med skikkelig guttehumor, tullprat og morro, enn litt treige kjærestepar som skal holde hender, kysse, gi hverandre oppmerksomhet osv osv. ... høres kjedelig ut.

 

Sånne par-ferier blir alltid preget av dølle ting.... Kompis av meg dro til LA han, og Las vegas, på strippe-bar, casioer, leide seg feit bil med V8 og kjørte gris, og mye annet morro. Tror du disse parene gidder sånt?

For å gjøre sånt må du nok dra rundt viggo...

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...