Gå til innhold

[A] Forslag til PvP server?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Outland er en god server hvis du er alliance og ikke har noe i mot kø. Jeg flyttet fra serveren for ett par mnd siden. Jeg ble lei av å være #1300 i kø når jeg logget inn på kvelden. De andre kan jeg ikke si noe om.

Ja, kø er jeg litt "redd" for. Er det tidvis ekstreme køer, eller hvor lange er de i gjennomsnitt? Spiller på Stormscale nå, så er forsåvidt vant til det.

Hvor flyttet du? Og er du en PvP spiller?

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Spiller ally på Sylvanas. Bra server for ally, hender en sjelden gang i bland (2-3 uker siden sist) at d kanskje er kø på 2-300. Bg kø ligger greit på 1-3 min. Har ikke kjørt lfr som dps, men som healer tar d gjerne 1-2 min :)

 

E:

Flyttet Magen min fra the maelstorm til Tarren mill, det er en god server for horde, dog noe overpopulasjon med ca 70-80% horde. Nettopp flyttet, så kan ikke si så mye om den enda

Endret av Weeb91
Lenke til kommentar

 

Outland er en god server hvis du er alliance og ikke har noe i mot kø. Jeg flyttet fra serveren for ett par mnd siden. Jeg ble lei av å være #1300 i kø når jeg logget inn på kvelden. De andre kan jeg ikke si noe om.

Ja, kø er jeg litt "redd" for. Er det tidvis ekstreme køer, eller hvor lange er de i gjennomsnitt? Spiller på Stormscale nå, så er forsåvidt vant til det.

Hvor flyttet du? Og er du en PvP spiller?

 

 

 

Køen dukker opp på kvelden rundt kl 1800. Jeg har ikke vært innom på ett par mnd, så om den fortsatt er der kan jeg ikke svare deg på.

Gjennomsnitlig var de på 15-25 min. Pleide å sette meg i kø for så å gjøre andre ting mens jeg ventet. Akkurat nå spiller jeg på "Chamber of Aspects(PvE)" som er en server som blir anbefalt nye spillere. Jeg spilte en del PvP på outland tidligere, men nå levler jeg bare alter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...