Gå til innhold

Finne kjøler til r9 290


Silverino

Anbefalte innlegg

Overskriften sier det meste.

Har er r9 290 med standard kjøler, og ser etter noen bedre løsning.

Arctic cooling har jo mange, men ingen selger, og hørte ifra de selv at de har sluttet å selge ihvertfall foreløbig.

 

Noen som vet om andre løsninger, bortsett ifra custom vannkjøling? Ser etter en løsning mellom 400-1000.

 

Ble anbefalt NZXT Bracket og cpu vannkjøler, men det ville jo ikke være nok for å kjøle vram etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overskriften sier det meste.

Har er r9 290 med standard kjøler, og ser etter noen bedre løsning.

Arctic cooling har jo mange, men ingen selger, og hørte ifra de selv at de har sluttet å selge ihvertfall foreløbig.

 

Noen som vet om andre løsninger, bortsett ifra custom vannkjøling? Ser etter en løsning mellom 400-1000.

 

Ble anbefalt NZXT Bracket og cpu vannkjøler, men det ville jo ikke være nok for å kjøle vram etc.

bare skaffe vram kjøleribbe-koster ikke all verden det

Lenke til kommentar

 

Overskriften sier det meste.

Har er r9 290 med standard kjøler, og ser etter noen bedre løsning.

Arctic cooling har jo mange, men ingen selger, og hørte ifra de selv at de har sluttet å selge ihvertfall foreløbig.

 

Noen som vet om andre løsninger, bortsett ifra custom vannkjøling? Ser etter en løsning mellom 400-1000.

 

Ble anbefalt NZXT Bracket og cpu vannkjøler, men det ville jo ikke være nok for å kjøle vram etc.

bare skaffe vram kjøleribbe-koster ikke all verden det

 

 

Problemet er at det er ikke mange som selger begge produkter. Er lei av å bestille i nettbutikker, vente en måned, og så få beskjed om at de ikke har tenkt å sende likevel (ser på deg komplett). Så om jeg ikke handler alt fra samme butikk så risikerer jeg å stå igjen med en av de som jeg da ikke får brukt.

Men trur jeg fant det jeg lette etter nå :)

Lenke til kommentar

 

 

Problemet er at det er ikke mange som selger begge produkter. Er lei av å bestille i nettbutikker, vente en måned, og så få beskjed om at de ikke har tenkt å sende likevel (ser på deg komplett). Så om jeg ikke handler alt fra samme butikk så risikerer jeg å stå igjen med en av de som jeg da ikke får brukt.

Men trur jeg fant det jeg lette etter nå :)

 

ser den- forstår deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...