Albert Andersson Skrevet 18. februar 2014 Skrevet 18. februar 2014 Hei, Jan Et praktfullt portrett, - teknisk krevende, da lyssettingen er avgjørende for et godt resultat. Lys og skygger framhever detaljer og strukturer i ansiktet, og "myke" overganger gjør bildet rolig og harmonisk, og ikke minst, - stemningsfullt ! Jeg synes du har lykkes 100%, og vel så det ! Dette er et bilde for veggen ! Vennlig hilsen Albert.
Jan Høydal Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Skrevet 18. februar 2014 Takker så mye Albert, Det er egentlig et litt eldre bilde dette som jeg bestemte meg for å gjøre om litt med tanke på hva du nettopp beskriver. Veivalget var om jeg skulle gjøre retouch på struktur som huden, men lot det være - så dette er den usminkede utgaven prakstisk talt
Ovidia2 Skrevet 18. februar 2014 Skrevet 18. februar 2014 Spennende bilde ..i mørket kan man også tolke mye ..og blikket sier masse.. Hilsen Tove 1
nutini Skrevet 18. februar 2014 Skrevet 18. februar 2014 Hei Jan. Spennende belysning som tilfører bildet mystikk. Godt håndverk. Arvid.
fotopoulsen Skrevet 20. februar 2014 Skrevet 20. februar 2014 Flott low key belysning. Det at du har valgt å behold strukturen i huden liker jeg gott.
Anbefalte innlegg