Gå til innhold

Kjøttmeis ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Albert!

Flott bilde av denne spretne fuglen. Jeg har kjøpt nytt objektiv og gjort noen spede forsøk på å avbilde disse spretne typene. Og det skal jeg underskrive på at det er ikke mange tiendels sekund de holder seg i ro :)

Hilsen Olav

Skrevet

Fin positur og fin koposisjon. Det mangler litt på skarpheten her. Skal ikke gjøre meg for sikker på dette, men det kan se ut som bevegelses-uskarphet. Ville forsøkt å gå opp i lukkertid. Minst 1/400s

Ha en forsat fin dag Albert. :)

Skrevet

Hei Albert!

Flott bilde av denne spretne fuglen. Jeg har kjøpt nytt objektiv og gjort noen spede forsøk på å avbilde disse spretne typene. Og det skal jeg underskrive på at det er ikke mange tiendels sekund de holder seg i ro :)

Hilsen Olav

Hei, Olav.

Tusen takk for hyggelig kommentar, og gratulerer så mye med nytt objektiv, - er spent på å høre hvordan det er i bruk ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Skrevet

Fin positur og fin koposisjon. Det mangler litt på skarpheten her. Skal ikke gjøre meg for sikker på dette, men det kan se ut som bevegelses-uskarphet. Ville forsøkt å gå opp i lukkertid. Minst 1/400s

Ha en forsat fin dag Albert. :)

Hei, Fotopoulsen.

Tusen takk for hyggelig og saklig kommentar ! :)

Jeg har faktisk ikke sett bevegelsesuskarpheten, - det var slumsete av meg !.

Dårlig, overskyet vær har gjort det vanskelig å bruke optimal lukker- og ISO-verdi, så jeg har prioritert ISO-verdi for å bevare detaljer i fjærdrakt m. m.

Det blir på en måte å velge mellom pest eller kolera, - skulle gjerne ha sagt som Ole Brumm: "Ja takk, begge deler".

Vennlig hilsen

Albert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...