Gå til innhold

Smart telefon til rundt 1000-2500kr


Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt en iPhone 3gs i ca 3år nå, men denne blacka ut i går. Bruker nå en nokia e65. Kunne da tenke meg en ny mobil. Merker jeg er lei hele apple nå, aldri brukt noe annet så har lyst til å prøve noen andre opprativsystemer. Tar i mot alle forslag. Kan strekke meg til 3000kr.

Endret av SukmaiDik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville spart litt mer penger, siden prisforskjellen ikke er vedlig stor. Det er mange gode toppmodeller til 3500kr på markedet nå. Nexus 5, LG G2 og HTC One ligge rundt den prisen. Ville anbefalt å kjøpe en av disse evt vente til prisen synker, men jeg tror at det ikke blir noen dramatiske prisfall, da de allerede er gunstige.

Lenke til kommentar

Ville spart litt mer penger, siden prisforskjellen ikke er vedlig stor. Det er mange gode toppmodeller til 3500kr på markedet nå. Nexus 5, LG G2 og HTC One ligge rundt den prisen. Ville anbefalt å kjøpe en av disse evt vente til prisen synker, men jeg tror at det ikke blir noen dramatiske prisfall, da de allerede er gunstige.

Hvem av de er det som er aller best da? skal jeg først ha ny mobil kjøper jeg gjerne den beste

Lenke til kommentar

Det spørs hva du er ute etter. Anbefaler at du tar en titt på de forskjellige testene. Kan enkelt oppsummere det slikt:

LG G2:

  • stor skjerm på et lite areal
  • knapper på baksiden (subjektivt)
  • ekstremt godt batteri

Nexus 5:

  • Aller nyeste Android versjon
  • Vanilla android

HTC One:

  • God byggekvalitet

Anbefaler uansett at du ser litt på testene, jeg har en G2 og er kjempefornøyd, men det spørs hva du prioriterer i en mobiltelefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...