Gå til innhold

Catalyst 3.8 ute.. o/


radix

Anbefalte innlegg

Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men..  Det kommer..

 

 

svart hvitt i spill, akkurat det vi trengte

 

når kommer lommelykten drevet av solceller? gleder meg hvertfall

 

Det har vært på markedet lenge da ;D

 

http://frontiersurvival.com/solpowflas.html

 

:D:D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men..  Det kommer..

 

 

svart hvitt i spill, akkurat det vi trengte

 

når kommer lommelykten drevet av solceller? gleder meg hvertfall

 

det var faktisk ikke en dum ide,

tenk om de hadde gjort om hele lykta innvendig innenfor lyktglasset til solpanel av en eller annen type, sånn at lommelykta ladet like fort som den brukte... den som hadde funnet opp noe så effektivt solpanel kunne blitt rik og kjøpt mange hardware deler!

 

:yes::woot:

 

Også kalt en evighetsmaskin...

 

Off-topic: Ikke nødvendigvis. En evighetsmaskin har vel bare startenergien for å gå evig. Solcellelykter får ny energi fra solen. Det burde ikke være umulig å lage en lommelykt som ble ladet nok til det den sendte ut. Eneste problemet er at ingen bruker lommelykter om dagen.. Så man kan bare lade om dagen og bruke om natten..

Lenke til kommentar

Nei.. Du kan jo prøve å avinstallere det codecet du bruker for det du skal se på, og installere det på nytt (i sikkermodus for sikkerhetsskyld).. Høres mer ut som et codec-problem enn et skjermkort-problem.

 

Eneste andre jeg kommer på det kan være er noe med overlay-instillingene, selv om jeg ikke har hatt liknende problem.

Lenke til kommentar

OMG ! Dette er den beste releasen ever ..

 

Jeg siterer http://www2.ati.com/drivers/Catalyst_38_Re...ease_Notes.html

 

Game Profile Feature

CATALYST™ 3.8 provides users with the ability to create 3D profiles so that every game can have its own unique settings. The custom sections of the control panel can now be used to individually configure 3D settings such as Anti-Aliasing, Anisotropic filtering and SMARTSHADER™ effects. These additions allow gamers to activate exciting pixel shader effects in any Direct3D or OpenGL application.

 

OpenGL and D3D tabs combined into one

CATALYST™ 3.8 introduces a new user-friendly 3D control panel. The 3D control panel combines the current D3D and OpenGL tabs into one tab called ATI 3D.

 

OG ENDELIG !! ___________

CATALYST™ Uninstaller

CATALYST™ 3.8 introduces a new simple application that removes the CATALYST™ software from the system.

 

(Har tårer i øynene akkuratt nå)

 

New ATI 3D Tab Layout

CATALYST™ 3.8 now provides a single slider within the new 3D tab that allows users to select from different ATI recommended 3D settings. Benefits include the flexibility to adjust the overall performance/quality experience with the main slider.

 

 

 

Dette var noe .. les resten selv ..

Lenke til kommentar
er det bare meg, eller var det morro med smartshader funksjonen? å spille CS med "retro gammelt fotografi" looken var rett og slett morro :)

Fet funksjon, rått med de nye driverene ;)

 

Har dere prøvd noen av de andre funksjonene der a?

 

 

Her har dere bilder fra eksempel i cs:

 

www.bjaaland.net/hw.no/atics.jpg

www.bjaaland.net/hw.no/atics2.jpg

Lenke til kommentar

Jeg instalerte de nyeste Omega driverene.

De fungerete kjempeflott.

jeg har ikke målt hastigheten enda, men den holder nok kan jeg tenke meg.

Det eneste er at jeg jeg ikke kan finne den tingen som skal kunne boooste hastigheten på GPU'en.... husker ikke hva den heter, men jeg leste om den.

hvor ble det av den? :shrug:

Lenke til kommentar
"]Jeg instalerte de nyeste Omega driverene.

De fungerete kjempeflott.

jeg har ikke målt hastigheten enda, men den holder nok kan jeg tenke meg.

Det eneste er at jeg jeg ikke kan finne den tingen som skal kunne boooste hastigheten på GPU'en.... husker ikke hva den heter, men jeg leste om den.

hvor ble det av den? :shrug:

 

Virker bare på radeon 9x00 XT-kortene, da de er de eneste med hardware-monitoring..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...