Gå til innhold

Hvordan klarer en personlig trener å holde på kundene sine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Vel, majoriteten av pt-er gir ingen god informasjon i det hele tatt, noe som fører til liten framgang for kunden, og enkle penger til personlig trener for å preke broscience.

Så man får ikke helt den framgangen man betaler for?
Vel, det kommer selvsagt an på treneren, men mitt inntrykk er at de fleste er slik jeg beskriver. Jeg vil si at jeg har lært mye mer av å henge på treningsforumet her, enn det en personlig trener noen gang ville ha lært meg ;)
Lenke til kommentar

 

 

Vel, majoriteten av pt-er gir ingen god informasjon i det hele tatt, noe som fører til liten framgang for kunden, og enkle penger til personlig trener for å preke broscience.

Så man får ikke helt den framgangen man betaler for?
Vel, det kommer selvsagt an på treneren, men mitt inntrykk er at de fleste er slik jeg beskriver. Jeg vil si at jeg har lært mye mer av å henge på treningsforumet her, enn det en personlig trener noen gang ville ha lært meg ;)

 

Jeg skjønner hva du mener :)

Lenke til kommentar

Å eie et flott treningsprogram, er ikke det samme som at de klarer å gjennomføre det. Det skal også gjennomføres med nok intensitet.

 

Må likevel si det er litt råflott å ha personlig trener over flere år. Men for en del kan jo dette være et alternativ til slankeoperasjon.

 

Leste nettopp et innlegg der ei dame skrev at menn aldri hadde lagt merke til henne. Men hun la merke til at den personlige treneren flørtet med henne, og mente de kunne treffes hjemme hos ham til middag.

Dette er nok en ren salgsteknikk, dessverre... Og en måte den personlige treneren kan holde et lite "harem" av kvinner som er småbetatt av ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...