Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kviser, testosteron


B17a

Anbefalte innlegg

Heisann

 

jeg har siden jeg kom i puberteten hatt endel kviser i annsiktet, ingen andre steder på kroppen. Har prøvd forskjellige medisiner, kurer og midler mot dette og gikk på en sterk kur mot dette en periode, noe som gjorde meg nesten kvisefri, men et halvt års tid etter dette begynte det sakte å komme frem litt her og der, ikke i store mengder, så går det i perioder der jeg har litt mere en tidligere og motsatt.

 

Mange sier at mat, spesielt usunn mat og godteri ikke har noen påvirkning på kviser, men det kan jeg 100% si for min del at det gjør det. Jeg vet at i mitt tilfelle får jeg flere kviser om jeg spiser mye dritt en periode.

 

Men lurer på en ting, har lest litt om at man øker testosteron nivået om man spiser mye, og ved høyere testosteron vil det jo produseres mere kviser, for de som er utsatt for det, og akuratt nå er en peroiode jeg har litt kviser. De har jeg fått uka etter jeg har vært syk og ikke fått i meg noe særlig med mat. Nå som jeg er frisk igjen spiser jeg endel, kan det være noe av grunnen til at jeg nå også har fått noe kviser tilbake?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...