LEFZE^ Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Jeg bare lurer på hvor man kan få kjøpt billige nettverkskort (helst 10/100 PCI :-? ) håper å få noen tips.... finnes det noen for under 200kr?
hn66 Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Et PCI nettverkskort koster fra 60kr og oppover: Se Hardware.no sin prisguide.
LEFZE^ Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Skrevet 8. oktober 2003 vil du anbefale dette? UNEX NIC Fast Ethernet PCI 10/100Mbit TPO Webpris 60,- Frakt kommer i tillegg
hn66 Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Kortet er helt sikkert ok til hjemmebruk, jeg har aldri opplevd problemer med noen nettverkskort. Du bør heller bruke tid på å kjøpe fra en ok leverandør, ev. stikke innom Elkjøp eller lignende, så slipper du porto. Muligens blir det billigere totalt sett.
bleidd Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Elkjøp hadde et til 95,- når jeg var der for en ukes tid siden.
Aireal Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Jeg tror de har noen billige på Clas Ohlson også. Vet ikke hvilket merke de var
agvg Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 merke? Disse billge korten er skjelden noe merke i den forstand, de er alle som en bygget rundt Realtek 8139-brikken, denne støttes av de fleste nyere OS og bedre drivere kan lastes ned fra www.realtek.com.tw uansett hvilket navn det selges under.
Aireal Skrevet 9. oktober 2003 Skrevet 9. oktober 2003 Det er sant, det er meget sjeldent at en får progblemer med nettverks kort uansett, når de er en gang riktig installert så funker de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå